09 listopada 2014

Niedziela na kanapie: RODZINNY DOM WARIATÓW (2005)




 Gatunek: KOMEDIA ROMANTYCZNA
Reżyseria: THOMAS BEZUCHA
Scenariusz: THOMAS BEZUCHA
Czas trwania: 1 godz. 43 min.


Dopiero zaczął się listopad, a ja zdążyłam obejrzeć już kilka filmów o tematyce bożonarodzeniowej. Na szczęście Kevina sobie darowałam ;) Tym razem padło na komedię z udziałem wielu gwiazd wielkiego ekranu, a mianowicie na "Rodzinny dom wariatów"

Jest to amerykańska komedia romantyczna, która powstała w 2005 roku. Akcja filmu dzieje się w czasie świąt Bożego Narodzenia. Na święta do państwa Stone'ów przyjeżdżają dzieci, m.in. Amy (Rachel McAdams) i Everett (Dermot Mulroney), któremu towarzyszy narzeczona, Meredith (Sarah Jessica Parker). Zbyt elegancka i powściągliwa kobieta nie pasuje do liberalnej, obdarzonej specyficznym poczuciem humoru rodziny. 

Sympatyczna komedia na wieczór, a dodatkowa cała plejada gwiazd to mieszanka na znakomicie spędzony czas. Polecam!




10 komentarzy:

  1. Na pewno obejrzę :) Mam w planach kilka filmów o świątecznej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jak zwykle nie mam czasu na oglądanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie oglądam filmów bożonarodzeniowych, tak za miesiąc zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego filmu, ale czasem lubię obejrzeć komedie romantyczne, więc może obejrzę :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tego filmu, ale może kiedyś to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tego filmu, ale może kiedyś to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam tego filmu jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Kevina..." jeszcze przyjdzie czas:P A ten film zapowiada się sympatycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam filmy osadzone w bożonarodzeniowym tle, dlatego koniecznie muszę obejrzeć tę komedię :)) Nie ukrywam, że po takie klimaty sięgam nawet latem, bo po prostu uwielbiam jesień i zimę...

    OdpowiedzUsuń