17 grudnia 2014

A CHILD'S WISH




Beztroski, pełen miłości i bezpieczeństwa zapach...  A mowa o A Child's Wish. Jest to przepiękny, delikatny, kwiatowy zapach. Czuć w nim świeżość poranku i rosę spoczywającą na łące. Idealny na wyciszenie swoich zmysłów, po ciężkim dniu. Zastanawiam się dlaczego zakwalifikowano ten zapach do jesiennej kolekcji, bo akurat mnie kojarzy się z cudownym latem, które spędzałam na wsi u dziadków. A Child's Wish, czyli "Dziecięce marzenie" to pełen kwiatów, świeżości bukiet, który warto mieć w swojej kolekcji!

Opis:
Linia zapachowa: Kwiatowe
Seria: Classic
Wydajność zapachu: do 8 h
Cena: 7 zł

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/81-dzieciece-marzenie-a-childs-wish.html

3 komentarze:

  1. Lubię takie relaksujące zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jak przeczytałam nazwę to nasunął mi się od razu zapach waty cukrowej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne i kwiatowe zapachy uwielbiam. ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń