11 czerwca 2015

Emma Chase, ZAPLĄTANI


Jak ja lubię takie książki! Szczypta humoru, garść erotyzmu, dodatkowo przystojny i seksowny bohater, to wszystko równa się fantastyczna książka! Kupujcie, wypożyczajcie i czytajcie! Koniecznie!

274.

      


Kochani! Nie mylcie proszę tych "Zaplątanych" z disneyowską wersją "Zaplątnych", bo to całkiem dwie różne historie. Tej pierwszej nie brakuje pieprzyku, a ta druga jest romansikiem dla małych dziewczynek. Emma Chase wykreowała boską postać Drew Evansa, specjalnie dla dorosłych czytelniczek, który zarazem jest przystojny, arogancki i czarujący. Potrafi uwieść kobietę jednym uśmiechem. Dodatkowo pracuje w rodzinnej firmie i chyba nie muszę wspominać, że jest w niej naj-lep-szy! Hmm... Tylko, że ten bóg seksu spędził ostatnie siedem dni w swoim apartamencie, wciskając wszystkim kit, że ma grypę. A jeśli facet kłamie w ten sposób, to wiadomo o co, a właściwie, o kogo chodzi. Oczywiście, że o kobietę! A jest to kobieta bystra, błyskotliwa, piękna i ambitna, która nikomu nie pozwoli stanąć na ścieżce do kariery. Katherine Brooks stanie się dla Drew Evansa prawdziwym wyzwaniem. 

Narratorem powieści jest Drew, który... ma niewyparzoną gębę. Opowiada nam, czytelniczkom, co stało się zanim wylądował zamknięty w swoim apartamencie na siedem dni. Nie szczędzi przy tym ostrych słów. Jest po prostu normalnym facetem, który pragnie kochać i być kochanym i jak każdy do tego dąży. Dzięki narracji Drew książkę czyta się bardzo lekko, przez język jakim operuje nasz bohater. Powieść aż kipi namiętnością. I chociaż "Zaplątani" okryło się sławą romansu biurowego, to w mojej opinii to zabawna powieść, z ciętymi ripostami, z dużą ilością dialogów, scen erotycznych oraz co najfajniejsze, analiz męskiego umysłu. Dzieje się dużo i nigdy nie wiadomo jak rozwinie się dany wątek. Wiecie co najbardziej mnie zaintrygowało? Fakt, że powieść napisała kobieta, która doskonale weszła w rolę i umysł mężczyzny. Jestem pełna podziwu, że Emma Chase tak lekko wgłębiła się w męski umysł. 

Losy Kate i Drew bardzo mi się spodobały. Nie mogłam przestać czytać tej książki, a kiedy się skończyła byłam zawiedziona. Pocieszeniem jest fakt, że autorka stworzyła trylogię, więc jest co czytać. Podsumowując, "Zaplątani" wciągają od pierwszych stron. Autorka owinęła mnie sobie wokół paluszka. Całkowicie zaplątałam się w tę historię. Jeśli czytałyście "Pięknego drania" i książka Wam się spodobała, to muszę Wam przyznać, że "Zaplątani" są jeszcze lepsi! Polecam serdecznie wszystkim wielbicielom romansów i erotyków.

Emma Chase, Zaplątani, Wydawnictwo Filia, seria: Tangled, s. 380.

Zaplątani [Emma Chase]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

9 komentarzy:

  1. Przeczytałam, pokochałam i chcę więcej ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że będą 4 tomy. Przynajmniej tak wynika z grafiki z fp wydawnictwa. Mnie niespecjalnie do tej książki ciągnie, nie moje klimaty, ale cieszę się, że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, nic mi o tym nie wiadomo, a grafika jednoznacznie wskazuje na trzy części.

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tej książki, mam nadzieję, że uda mi się ją niedługo przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od jakiegoś czasu "Zaplątanych" mam na oku, ale dopiero jesienią będę mogła się za książka rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy tak polecają tą książkę, że chyba nie wytrzymam i sobie ją kupię. Też mam ochotę zaplątać się w tej historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka czeka sobie u mnie na mój urlop:) Już się nie mogę doczekać, kiedy znajdę czas, by się nią rozkoszować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Zaplątani'' są o niebo lepsi od ''Pięknego drania'', który notabene nie przypadł mi do gustu, zaś pokręcona historia Drewa od razu skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń