17 listopada 2014

CHRISTMAS GARLAND




Dzięki zimowej edycji wosków zapachowych od goodies.pl, możemy już poczuć świąteczny klimat. Po odpaleniu pięknego wosku w żywym zielonym kolorze byłam oczarowana tym, że w samym środku listopada poczułam atmosferę magii. Wosk o nazwie CHRISTMAS GARLAND, co w tłumaczeniu brzmi "Bożonarodzeniowy wieniec", to mocna mieszanka zapachów świeżo ściętego drzewa sosnowego w połączeniu z cierpkością żurawiny. W mojej ocenie, najbardziej odczuwalna jest tutaj sosna. Czuć ją tak bardzo, że miałam wrażenie, że w moim pokoju stoi przystrojona choinka. Jest to intensywny zapach, który na długo utrzymuje się w pomieszczeniu.

Informacje dodatkowe:

Linia zapachowa: Okolicznościowe
Seria: Classic
Pojemność: 22g
Czas palenia: do 8h
Cena: 7 zł

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/809-christmas-garland.html

6 komentarzy:

  1. Musze w końcu wypróbować te woski, bo jak na razie to zapalam tylko świeczki zapachowe i kadzidełka... A te woski każdy chwali ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna nazwa tego wosku:) Idealnie pasuje do świątecznego klimatu. Muszę go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak podczas zakupów ominęłam ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach idealny dla mnie, muszę się koniecznie w niego zaopatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pobudzasz swoimi "pachnącymi postami" mój nos. Bo mimowolnie poczułam w powietrzu święta ;)

    OdpowiedzUsuń