26 czerwca 2013

Liebster Blog Award

 
Do czasu aż zostałam nominowana do Liebster Blog, w ogóle nie wiedziałam co to za akcja. Gdzieś tam tylko migało mi przed oczami logo tej zabawy. Dzisiaj już wiem o co chodzi i jest mi bardzo miło z tego powodu. 

Mała przypominajka, dla osób, które nie wiedzą o co w tym wszystkim chodzi:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Zostałam nominowana przez Kornelię Pikulik z bloga: korcimnieczytanie.

Odpowiadam:

  1. Jaka  jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
    Mam wiele ulubionych książek, ale chyba żadnej konkretnej, do której wracałam kilkakrotnie. W ostatnim miesiącu pokochałam "W szpilkach od Manolo" :-)
  2. Czym się kierujesz przy wyborze lektury?
    Bardzo często, najpierw zwracam uwagę na okładkę, potem czytam recenzje książek na innych blogach i dopiero myślę nad wypożyczeniem/ kupieniem jej.
  3. Opisz siebie w kilku zdaniach.
    Strasznie nie lubię takich pytań! O, i jest pierwsza informacja na mój temat :) Oprócz tego, staram się zawsze być uśmiechnięta i wesoła. Do niektórych sytuacji i osób podchodzę z dużym dystansem. Jestem raczej bezkonfliktowa, przynajmniej do tej pory, nikt nie zalazł mi za skórę :) Uwielbiam pisać... czytać i oglądać filmy. A ostatnio, w ciągu tygodnia, obejrzałam trzy sezony "Rodziny Borgiów"- polecam! Teraz mam chrapkę na książkę o tym samym tytule Mario Puzo.
  4. Jak spędzasz wolny czas?
    Najczęściej w internecie: czytam/przeglądam różne blogi, od recenzji książek, przez kulinarne aż do lifestylowych. Lubię też oczywiście czytać.
  5. Jakie jest Twoje największe literackie zaskoczenie?
    Literackie zaskoczenie? Sama nie wiem... Szokuje mnie poezja Mirona Białoszewskiego- Jego neologizmy i to co stworzył, sprawia, że oczy mam jak pięć złotych :)
  6. Dlaczego prowadzisz blog?
    Czytam od kilku lat różne blogi, więc pomyślałam, że może i ja spróbuję! Zaczęłam dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat mojej największej pasji, czyli czytania. Chociaż zauważam, że bloggerzy i czytelnicy blogów, najbardziej lubią czytać o życiu, o tym co się przeżyło w danej chwili, o naszych nieszczęściach i szczęściach. I takie właśnie blogi lifestylowe są chyba częściej odwiedzane. Po prostu każdy lubi wciskać nosek w nieswoje sprawy.
  7. Z którym autorem chciałabyś odbyć rozmowę w cztery oczy?
    Jest ich kilku. Na pewno byłby to Adam Mickiewicz. Spytałabym go, skąd czerpał takie pomysły na swoje książki, że stały się one dorobkiem literatury polskiej. Wiem.. To spotkanie jest niemożliwe do odbycia :(
    Bardzo chętnie spotkałabym się z Panią Agnieszką Lingas-Łoniewską. Pokochałam tę autorkę, odkąd przeprowadzałam z nią wywiad. Bardzo sympatyczna kobieta!
  8. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
    Chyba spaghetti. Ale w sumie jem wszystko i nie wybrzydzam :)
  9. Kto jest Twoim wzorem, idolem?
    Moi kochani rodzice-zawsze na wszystko zaradzą i doradzą, i poradzą!!
  10. Jakie masz zdanie na temat telewizji?
    Przydałoby się więcej stacji kulturalnych. Za dużo przerw i głupiutkich seriali typu "Trudne sprawy".
  11. Czy chciałabyś coś zmienić w sobie lub w swoim życiu?
    Nic nie chciałabym zmienić. Cieszę się z tego co mam!

 A teraz moje pytania do nominowanych:

1. Jakie masz inne zainteresowania oprócz książek?
2. Czy jesteś szczęśliwa/y?
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
4. Jakie są Twoje plany na wakacje?
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
6. Najpiękniejsza chwila Twojego życia to...
7. Gdzie chciałbyś/abyś wybrać się w podróż?
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?
9. Twoja ulubiona książka to...
10. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
11. Co zmieniłbyś/łabyś w swoim życiu?

Osoby, które nominuję do zabawy:
Są to blogi, które sobie bardzo cenię!

ZAPRASZAM DO ZABAWY!
Pamiętajmy, że jest to wyróżnienie, a nie kara!!

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację - właśnie dodałam posta z odpowiedziami :-) I w żadnym razie nie uważam tego za karę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makarony:)
    Zawsze mnie cieszy, gdy ktoś za swój wzór uznaje rodziców, to chyba największe wyróżnienie dla nich. Gratuluję takich rodziców!
    Dziękuję za ciekawe odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie Adam Mickiewicz, a u mnie Józef Kraszewski, u Ciebie rodzice, u mnie dziadziuś był zawsze dla mnie wzorem:)
    Porównuje odpowiedzi, ponieważ Kornelia również i mnie nominowała do tej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) W jutrzejszej notce będą odpowiedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się co do blogów - lifestylowe chyba zawsze będą numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi Cię poznać od tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację. Postaram się w najbliższym czasie skrobnąć jakąś notkę na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń