16 października 2013

Zapowiedzi (21 X - 27 X)

Postanowiłam, że wprowadzę na swoim blogu cykl zapowiedzi książkowych. Wybiorę, moim zdaniem, 18 hitów książkowych. Taki post będzie się pojawiał zawsze na początku tygodnia, czyli w poniedziałek i będzie dotyczył wszystkich zapowiedzi wydawniczych kolejnego tygodnia. Myślę, że wszyscy się w tym połapiecie, ponieważ daty będę zamieszczała w tytule posta. Dzisiaj przedstawiam Wam, co szykują dla nas wydawnictwa w następnym tygodniu. Zaczynamy!



Co Wy na takie propozycje wydawnicze? Po którą z tych książek sięgnęlibyście najchętniej? Nie będę kłamać, jeśli powiem, że mam ochotę na nie wszystkie !! Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Przydałyby się krótkie opisy prezentowanych książek;)
    Chętnie przeczytałabym "Alkohol i muzy". Ale prawdopodobnie wcześniej sięgnę po inne książki tego autora. Muszę się w końcu z nim zapoznać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) Też nasunęło mi się wiele sugestii jak podbudować te posty i na pewno opisy w kolejnej notce się znajdą.

      Usuń
  2. 'Autobiografie Kuby Rozpruwacza' koniecznie muszę przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych tytułów, ale chyba najbardziej ciekawi mnie książka Jo Nesbo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę nic, co by mnie interesowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne propozycje, większość mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń