02 grudnia 2013

Podsumowanie wyzwania + Stosik listopadowy



Post rozpocznę od krótkiego podsumowania autorskiego wyzwania czytelniczego pod nazwą "Czytam książki wydane przed 1990 rokiem". 
Oto wyniki naszych listopadowych zmagań:

Franca:
1. Aleksander Puszkin, Córka kapitana

Evik:
1. James Herriot, Jeśli tylko potrafiłyby mówić
2. Mark Twain, Przygody Hucka
3. Laura Wilder, Mały domek w wielkich lasach

Kornelia Pikulik:
1. Nicolas Bouvier, Oswajanie świata

Clary:
1. Natalia Gałczyńska, O wróżkach i czarodziejach

Betka:
1. Janina Zającówna, Mój wielki dzień

Dziewczyny! Jestem z Was super dumna, cieszę się, że dajecie radę i nie zawodzicie mnie w wyzwaniu! Co miesiąc dostarczacie mi listy niezwykłych lektur, które warto przeczytać. Mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej! W tym miesiącu niekwestionowaną zwyciężczynią jest EVIK, którą proszę o przesłanie mi swoich danych adresowych na meila, w celu wysłania nagrody. E-mail: elementarz90@gmail.com

***
I czas na listopadowy stosik!


Od góry:

1. Magdalena Witkiewicz, Zamek z piasku
2. Melanie Benjamin, Żona lotnika
3. Beata Ciecierska, I tylko niebo...
4. Katarzyna Michalak, Ogród Kamili
5. Kamila Kacprzak i Roman Leppert, Związki miłosne w sieci
6. Robert Krool, Osobliwość a przedsiębiorczość
7. Peter Higgins, Czerwony golem
8. Lydia Cacho, Niewolnice władzy
9. Isabel Abedi, Lola gotuje
10. Tadeusz Biedzki, Zabawka Boga
11. Bruce Fife, Cud oleju palmowego
12. Richard Evans, Zimowe sny
13. Dariusz Michalski, Krzysztof Klenczon, który przeszedł do historii

Część recenzji powyższych książek znajdziecie już na moim blogu. Zabrakło na stosiku jedynie książki Sheili Walsh "Bóg kocha złamanych na duchu...", którą aktualnie czytam i zapomniałam dodać jej na stos ;) Co chcielibyście przygarnąć z powyższej listy? Może coś już przeczytaliście?

Na koniec jeszcze jedna miła niespodzianka, która się do mnie przypałętała:


Jakie propozycje na imię dla kotki/kota? :)

Serdecznie pozdrawiam,
Katarzyna K

12 komentarzy:

  1. Faktycznie idzie nam coraz lepiej, chociaż akurat w moim przypadku poprawy nie widać:) Stosik nazbierał Ci się bardzo imponujący. A dla kota proponuję imię Mikuś. Już jestem w nastroju świątecznym i jakoś tak przyszło mi do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile książek!
    Ja ostatnio nie mam sił ani czasu na czytanie - taki mały zastój mam.
    Co do imienia - zasugerowałabym Lucusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kiciuś! :) A stosik mi się bardzo podoba, ,,Szczególnie zamku z piasku zazdroszczę" i ,,Zabawki Boga" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kotek. Też mam małego przybłędę, który skradł mi serce i teraz jest naszym pełnoprawnym domownikiem. Niestety, nie mam pomysłu na imię, musisz mi to wybaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho, ładny stosik :) Czytałam tylko "Zabawkę Boga" i podobała mi się :) Chętnie przeczytam Twoje recenzje, może dopiszę coś do swojej listy "must have" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to kot, czy kotka?
    Dla kocurka proponuję np. Frodo, a dla kotki Mania - Iryska / Frania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)
    Ale słodki kotek.

    OdpowiedzUsuń
  8. książki fantastyczne, ale to kociak w pełni zdobył moje serce. uroczy maluch! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, jaki świetny pokaźny stos!
    Nie jestem dobra w nadawaniu imion (stąd moje koty to "Nędza" i "Śierściuch", kochane kociaki), ale może nazwij go po ulubionym bohaterze literackim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię kotów, ale muszę przyznać że ten jest po prostu uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zwierzęta a koty w szczególności. Miałam ich kilka. Obecnie nie mam kotka ale świnkę morską rozetkę o imieniu Gumiś. A ten koteczek śluczniutki. A co do imienia ja poobserwowałabym do troszeczkę i może jego zachowanie coś podpowie.

    OdpowiedzUsuń