05 marca 2014

KONKURS !!!

 Cześć!

Wielkimi krokami nadciąga wiosna. Z tej okazji zorganizowałam dla Was wiosenny konkurs. Zadanie jest bardzo proste, a nagroda bardzo interesująca. Zapraszam!

Zadanie konkursowe: Poleć mi książkę lub film, którego akcja dzieje się wiosną !

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Recenzja pisana emocjami.
2. Konkurs trwa od 05.03.2014r. - 21.03.2014r. Wyniki zostaną ogłoszone 22.03.2014r.
3. Udział w konkursie mogą brać tylko osoby zamieszkujące terytorium Polski.
4. Jeśli zadanie konkursowe jest dla Ciebie zbyt trudne, wystarczy, że udostępnisz baner konkursu na swoim blogu i zostaniesz moim obserwatorem.
5. Nagrodą w konkursie jest książka Joanny Izy Belzyt pt. "Międzyczas".
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
7. Pamiętaj o pozostawieniu swojego adresu e-mail, abym mogła się skontaktować ze zwycięzcą.
8. Książka zostanie wysłana w przeciągu 3 dni od otrzymania adresu do wysyłki.

Życzę Wam powodzenia!

Baner:

8 komentarzy:

  1. Nie skorzystam z konkursu, ale mogę ci polecić film - "Kochanice króla" bodajże z 2009 roku - akcja dzieje się o różnych porach roku, ale jest naprawdę fajny! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale już oglądałam i przyznaję, że film jest fenomenalny :) Zostało mi tylko nadrobić powieść :)

      Usuń
  2. ,,Wiosna w Różanach" może być, ale nie zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie. Chciałbym Cię zaprosić do wyzwania pt : Gatunkowy miesięcznik. Po szczegółu zapraszam pod linkiem :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2014/03/gatunkowy-miesiecznik.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:)
    Jedyna książka jaka przychodzi mi do głowy to "Wiosna w Różanach" Bogny Ziembickiej. Bardzo fajna obyczajówka, lecz jest to druga część, więc najpierw musiałabyś przeczytać "Drogę do Różan".
    Banerek wkleiłam i chętnie przygarnęłabym Twoją książkę:)
    mail:malczes88@wp.pl

    Zapraszam do mojego konkursu, też związanego z wiosną:)
    http://gosia72.blogspot.com/2014/03/zielono-mi-konkurs-na-wczesna-wiosne.html

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci ,,Tajemniczy ogród". Co prawda akcja trwa do jesieni, ale rozpoczyna się wczesną wiosną. Zarówno książka jak i film piękne ^^ Zaraz dodam banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do książki - 'Wiosna w Różanach', film -'Siedemnaście mgnień wiosny'. :)
    anetteolszewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, polecam Ci książkę "Gwiazd naszych wina" John Green. Akcja książki rozpoczyna się późną zimą, ale trwa również w wiośnie. Książka bardzo mi się podobała, lecz popłakałam się przy niej.

    akacja1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń