12 lipca 2014

Pachnąca sobota: słodka wata cukrowa








Witajcie!
Już na swoim Instagramie, pisałam Wam, że od soboty rusza nowy cykl na blogu pod nazwą "Pachnąca sobota". Jestem wielką fanką wosków i świeczek. W swojej kolekcji mam ich całe mnóstwo, więc postanowiłam podzielić się z Wami swoją kolejną małą pasją. Mam nadzieję, że dzięki tym cosobotnim postom, poznacie nowe, przyjemne zapachy.

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić wosk z serii Happy Duet, który został zaprojektowany przez "youtuberkę" Boogiesilver. Otóż, Boogie wraz z firmą Full Mellow stworzyły linię kosmetyków. Postanowiłam, że bliżej przyjrzę się woskom. I tak oto, w skład Happy Duetu wchodzą dwa zapachy: świeża limonka oraz słodka wata cukrowa. Te dwa zapachy można ze sobą mieszać i łączyć, ale również używać ich oddzielnie. Ja wybrałam tę drugą opcję.

Wosk jest o zapachu słodkiej waty cukrowej, a co za tym idzie, jest tak obłędnie słodki, że miałam ochotę go zjeść! Po zapaleniu wosku, w głowie miałam tylko obrazy siebie z ogromną watą cukrową, stojącą w wielkim wesołym miasteczku. Zapach jest intensywny i bardzo szybko rozprowadził się po pokoju. Na uznanie zasługuje również wygląd. Nie jest to typowa tarta, a zabawny "ludzik", w różowym i optymistycznym kolorze. 

Woski Full Mellow są ręcznie robione, a skład powyższego wosku jest następujący: Soy Wax, Fragrance Oil. 


Full Mellow to miejsce, w którym wyobraźnia zmienia się w rzeczywistość.
Znajdziesz tutaj ręcznie robione kosmetyki do pielęgnacji i kąpieli, naturalne mydła, świece i woski zapachowe oraz wiele innych małych dzieł sztuki.
Full Mellow to mały raj, który jest pełen cudownych aromatów, barw, naturalnych olejków, maseł i innych dobroci, które dała nam Matka Natura. Wszystkie kosmetyki wytwarzane są w Wielkiej Brytanii. Od 2012 roku jest to mój nowy dom.
Jeszcze w lipcu 2013 roku, kiedy pierwszy raz w mojej głowie pojawił się pomysł na stworzenie Full Mellow nie sądziłam, że moje marzenie stanie się rzeczywistością! Dzięki pracy i ogromnemu wsparciu osób, które kocham-udało się!
Mam nadzieje, że Full Mellow stanie się też Twoim ulubionym miejscem, które będziesz często odwiedzać. Tworzenie dla Was nowych wzorów, kompozycji zapachowych i receptur jest dla mnie radością w czystej postaci.
Aneta (właścicielka Full Mellow) 

I jak się Wam podoba nowy cykl? 
Zachęcam Was do testowania!

4 komentarze:

  1. Mmm, z chęcią zapaliłbym coś takiego w swoim pokoju. To musi być cudowny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie ostatnio ruszył podobny tematycznie cykl :) Kącik Zapachowy :) Bez konkretnego dnia publikacji, wolę zaskakiwać Czytelników, a nie ustalać sztywny grafik, kiedy co się pojawia ;)
    Woski w kształcie ludzików wyglądają naprawdę sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę mieć wszystko zaplanowane, bo wtedy wiem, co i kiedy mam zrobić :)

      Usuń