13 września 2014

Pachnąca sobota: SUMMER SCOOP









Dziś są moje urooooodziny, dlatego by osłodzić sobie dzień postawiłam na wosk o nazwie SUMMER SCOOP, czyli PUCHAREK LODÓW. Już sam kolor zachęca do jak najszybszego odpalenia. I cóż mogę napisać... Zapach jest iście letni i owocowy. Dominującym zapachem są truskawki. Jeśli próbowaliście kiedyś lizaki Chupa Chups o truskawkowym smaku to właśnie SUMMER SCOOP jest jego idealnym odpowiednikiem. Dodatkowo wyczuwalna jest jeszcze wanilia. Zapach słodki aż do bólu i chociaż spodobał mi się, to raczej moim ulubieńcem nie zostanie. Tak słodki, że aż czasami mdły. Mimo wszystko, polecam osobom, które uwielbiają takie mocne, owocowe zapachy.

Linia zapachowa: Owocowe
Seria: Classic
Pojemność: 22 g
Wydajność: do 8 h
Cena: 7 zł

Kupisz w sklepie goodies.pl

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/119-pucharek-z-lodami-summer-scoop.html

2 komentarze:

  1. Te lizaki truskawkowe są moimi ulubionymi. Wosk z pewnością by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej ciekawią mnie te woski, nigdy takiego nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń