02 września 2014

Sierpniowy stosik (14)



Witajcie we wrześniu!
Jak co miesiąc, chciałabym Wam zaprezentować książkowe zdobycze miesiąca. W sierpniu udało mi się zgromadzić siedem nowych pozycji. Jednej z nich nie ma w tym stosiku, ponieważ pożyczyłam ją do czytania mamie. A mowa o "Nie znacie mnie" od Wydawnictwa Święty Wojciech.

1. Trixi von Bulow, Niech w końcu coś się zdarzy, Świat Książki
2. Nina George, Lawendowy pokój, Otwarte
3. Sarah Jio, Dom na plaży, Otwarte
4. Denis Diderot, Kubuś Fatalista i Jego Pan, MG
5. Jorn Lier Horst, Jaskiniowiec, Smak Słowa
6. Joyce Maynard, Ostatni dzień lata, Muza SA

Czy coś czytaliście z powyższego stosiku? Jeśli tak, to chętnie poczytam o Waszym zdaniu na temat tych książek. Przesyłajcie linki do swoich recenzji. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

24 komentarze:

  1. Niestety nic nie czytałam z Twojego stosiku:( Mój się również rozrasta w niespodziewanym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Kubusia Fatalistę" - świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nic z tego nie czytałam, ale ten stosik prezentuje się cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej, ale Dom na plaży też czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z powyższych, ale chętnie zapoznałabym się z pozycjami 2, 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Dom na plaży - całkiem przyjemna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nowości:-) rozejrzę sie za nimi:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Lawendowy pokój" bardzo chciałabym przeczytać. Piękny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaskiniowiec jest i u mnie na półce, a Lawendowy...z chęcią bym pożyczyła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytał miesiąc temu ostatni dzień lat polecam w 100 % Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic nie znam - ale życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wielką ochotę na Lawendowy Pokój <3 Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Jaskiniowca" czytałam, jak dla mnie w porządku. A Jio miałam w starym wydaniu, podobała mi się bardzo, lubię jej styl:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Lawendowy pokój" - jedna z najlepszych książek, jakie ostatnio czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkradłabym Ci wszystko oprócz Sary Jio i jej "Domu na plaży", który już mam w swoich zbiorach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnej z powyżej prezentowanych przez Ciebie pozycji. Tym bardziej niecierpliwie czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam jedynie o ksiażce pt.'Ostatni dzień lata'.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam żadnej książki z twojego stosiku, dlatego jestem bardzo ciekawa, jak odbierzesz poszczególnie pozycje. Zwłaszcza ''Dom na plaży'' mnie intryguje. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudności :)
    Czytałam "Lawendowy pokój". Moją recenzję znajdziesz: http://magicznyswiatksiazki.pl/przedpremierowo-lawendowy-pokoj-nina-george-recenzja-519/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W czasach licealnych czytałam "Kubusia Fatalistę..." i byłam tą książką zachwycona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nic z powyższego stosiku nie czytałam, ale Dom na plaży chętnie bym podkradła, będzie to pewnie świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pięknego stosu! Najbardziej kusi mnie "Lawendowy pokój", "Niech w końcu coś się zdarzy" i "Jaskiniowiec" :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesują mnie pierwsze trzy pozycje od góry :)

    OdpowiedzUsuń