22 listopada 2014

BEACH WALK




Witajcie w kolejnym wpisie o woskach zapachowych!

Beach Walk skusiło mnie zapachem morskiej bryzy. Co zabawne, jeszcze nie miałam przyjemności pojechać nad morze, nawet nad Bałtyk. Dobrze, że dzięki temu woskowi mogłam pomarzyć o plaży i czystej wodzie. Po odpaleniu tego zapachu poczułam aromat piżma, pomarańczy i soli morskiej. Zapach jest delikatny, relaksujący i idealny na wieczór... we dwoje. Romantyczny i subtelny!

Linia zapachowa: Rześkie
Seria: Classic
Pojemność: 22g
Czas palenia: do 8h
Cena: 7 zł

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/88-spacer-na-plazy-beach-walk.html

3 komentarze:

  1. Uwielbiam zapach morza, fajnie zimą go poczuć dzięki woskowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Morska bryza kojarzy mi się z zapachem świeżości, takim bardziej "wolnym". Ładnie się też prezentuje, więc gdy wpadnie mi w ręce sama spróbuje się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tęskno mi za morzem i chętnie wypróbowałabym ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń