13 października 2015

PREMIERA 21 PAŹDZIERNIKA 2015 R.


7 komentarzy:

  1. Ja nie za bardzo, ale siostra jest na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowana tym tytułem :). Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka jest piękna ;) takie kolaże rzadko mi się podobają, a tu wygląda jakoś uroczo... Niestety niewiele jeszcze o tej książce wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka już za mną i jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie muszę martwić, czy przeczytam lub zastanawiać, czy kupić, bo wiem, że na pewno wkrótce wpadnie w moje łapki. Zamówiłam ją w ramach Book Tour u Cyrysi i już się nie mogę doczekać. Spodziewam się fascynującej lektury. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam książkę dzięki boom tour... nie dla mnie te zabawy, musiałam i tak książkę kupić. Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń