22 grudnia 2015

WĘDRUJĄCA KSIĄŻKA



Uwaga! Ze względu na małą ilość osób zainteresowanych, akcja czytelnicza nie odbędzie się!

Cześć!

Wraz z nowym rokiem chciałabym rozpocząć nową akcję na moim blogu. Mam zamiar wypuścić w świat kilka ciekawych książek, ponieważ szkoda mi, że tak wspaniałe powieści kurzą mi się na półkach. Każdy, kto otrzyma taką książkę jest proszony o pozostawienie w niej śladu, czyli np. autografu bądź podpisu. Akcja skierowana jest do blogerów - recenzentów. 

ZASADY:

1. "Wędrująca książka" organizowana jest przez Katarzynę K z bloga Recenzja Pisana Emocjami.
2. Każdy bloger, do którego dotrze książka, zobowiązany jest do napisania recenzji książki wraz ze wstawieniem logo akcji.
3. W ciągu tygodnia 20 dni od otrzymania książki należy ją zrecenzować i opublikować.
4. Należy szybko przesłać książkę kolejnej osobie. To organizator prześle dane adresowe osoby, do której należy wysłać książkę. Książka powinna zostać nadana listem poleconym, aby nigdzie nie zaginęła.
5. Zgłoszenia na poszczególne książki należy wysyłać na adres e-mailowy: elementarz90@gmail.com
W zgłoszeniu należy podać swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres zamieszkania + nick i adres bloga) oraz książkę, którą chce się przeczytać. Można zgłosić się do kilku książek. 
6. Lista będzie ciągle otwarta i będzie można się na nią zapisać w dowolnym momencie. 
7. Kolejność osób, które otrzymają książkę będzie widniała w tym poście, aby każdy wiedział, w którym momencie, bądź po którym blogerze otrzyma książkę.
8. Blogi biorące udział w akcji muszą być prowadzone od co najmniej 3 miesięcy.
9. Nie wysyłamy książek zagranicę!

10. Akcja wystartuje wtedy, gdy zgłosi się co najmniej 10 osób!

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. W razie wątpliwości wszystko będę tłumaczyć e-mailowo. 

Poniżej prezentuję książki, na które przyjmuję zapisy. Przypominam, że akcja wystartuje (czyli rozpocznę wysyłać książki) 4 stycznia 2016 r.



1. 2.



3.  4.


5.  6.


7.  8.


9. 10.


Uwaga! Z każdym miesiącem, będę uzupełniała listę książek o nowe pozycje. 

logo akcji:


27 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja, lecz ja nie wezmę w niej udziału.
    PS. Nominowałam cię do tagu http://asik-recenzuje.blogspot.com/2015/12/sylwestrowy-tag-ksiazkowy-orginal.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się, ale na razie nie widzę nic, co chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przemyślę, bo idea jest ciekawa. Mam już chyba wybraną książkę, nie chcę jej jednak czytać już w styczniu (mam kilka książek w planach) i nie chciałabym zalegać u Ciebie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, bo sama mam kilka zaległych książek do przeczytania.

      Usuń
  4. Ciekawa akcja :) Zapewne się przyłączę, ale za kilka dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki czytałam albo mam na półce więc akcja nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa akcja :D muszę się zastanowić ale myślę że wezmę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie! :) Akacja bardzo ciekawa, ale nie znalazłam nic dla siebie (większość książek mam na półce); może w kolejnych miesiącach pojawi się coś dla mnie - będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja, mimo że nie pierwszy raz spotykam się z taką w blogosferze. Poczytałam o pokazanych przez Ciebie książkach i nawet mnie zainteresowały: 3,4,7, 9 i 10, ale dla mnie termin tygodniowy jest nie do przyjęcia, ponieważ pierwszeństwo mają książki recenzyjne, od wydawnictw i autorów i niejednokrotnie nie byłabym w stanie dotrzymać Twojego terminu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Jeśli chodzi o termin- rozważam przedłużenie, ponieważ nie jesteś pierwszą osobą, która zwraca na to uwagę. Cieszę się, że masz już nawet upatrzone pozycje.

      Usuń
    2. To super, że rozważasz zmianę tego punktu :) To jak rozważysz jego zmianę to ja rozważę przystąpienie do akcji :)

      Usuń
  9. Na razie brakuje mi czasu ze względu na egzaminy, ale za jakiś czas na pewno się zgłoszę :)
    Mam nadzieję, że nie zapomnę :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa akcja, jednak sama nie wezmę udziału :)

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, dziękuję za zaproszenie do udziału w akcji.
    Niestety muszę odmówić, bo bardzo długo czytam i nie jestem w stanie sprostać warunkom, nawet gdybyś wydłużyła czas do miesiąca, zwłaszcza, że co miesiąc w moje ręce wpadają nowe książki, które "po prostu muszę przeczytać".

    Inaczej jest z podejmowanymi przeze mnie wyzwaniami. Czasem nie uda mi się sprostać, ale nikt na tym nie cierpi i nikogo nie zawodzę.

    Także przykro mi, ale idea super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że jednak zmienisz zdanie :)

      Usuń
  12. Podoba mi się pomysł. Tylko jak większość obawiam się o czas...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mój blog jeszcze za młody, żeby załapać się na akcję, ale inicjatywa bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie, świetna zabawa ale....ja mieszkam w Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie, ale niestety ze względu na zaległości czytelnicze nie mogę przystąpić do zabawy.
    Mam nadzieję, że chętnych będzie sporo, bo tytuły kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuję za zaproszenie :)
    Zaraz się będę zgłaszać, bo wiele książek mnie zainteresowało. Czas się znajdzie. Musi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomył, chętnie wzięłabym udział, ale mogę nie mieć czasu na czytanie, a nie chciałabym spowalniać wysłania książki innej osobie.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie:) Udziału nie wezmę, bo od nowego roku rezygnuję z większości wyzwań i nie podejmuję nowych zobowiązań:) Natomiast logo akcji wstawiłam na stronę, więc może ktoś się skusi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń