01 marca 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w lutym


Witam wszystkich serdecznie w marcu i zapraszam na moje mini podsumowanie miesiąca!


(Nie dziwię się, że ten post zyskał w lutym ogromną popularność. Nagrody były naprawdę świetne. Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyniom. Mogę obiecać, że pod koniec miesiąca ponownie pojawi się konkurs!)

(O ich realizacji będę pisała w kolejnych postach. Ale jest naprawdę dobrze ;)

(Ponownie, recenzja tej książki znajduje się w topowej piątce. Bardzo się cieszę. Nie wierzę, że pisałam ją półtora roku temu.)





I to byłoby na tyle. Jak co miesiąc, życzę Wam zaczytanych i coraz cieplejszych dni.
Wiosna za... 20 dni!!

4 komentarze:

  1. Gratuluje tego, że recenzja "Love, Rosie" tyle czasu utrzymuje się na twojej TOP liście ;) zapraszam na konkurs u mnie na blogu ❤️

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziw, że w topce znalazła się recenzja, bo zauważyłam, że takie teksty cieszą się mniejszym zainteresowaniem niż inne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love Rosie tak dobre, że każdy chce czytać jej recenzje. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jestem jedną z niewielu osób, które Love, Rosie jeszcze nie czytały ;) Z ciekawością zabiorę się teraz za Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń