13 września 2016

AUTUMN NIGHT


Za dziesięć dni pożegnamy piękne lato i przywitamy kolorową jesień. Niestety, ale słota nadciąga wielkimi krokami. Tymczasem, Yankee Candle przygotowało nam piękną jesienną kolekcję zapachową. Dzisiaj przychodzę do Was z zapachem o nazwie "Autumn Night".


Od producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami.

Już wiem, od pierwszego powąchania, że kolekcja Harvest Time jest cudowna, jednak  na pierwszy ogień, do kominka poszedł Autumn Night, ponieważ urzekła mnie nazwa i obrazek na wosku. Nie wiedziałam nawet czego się spodziewać, ponieważ nie przeczytałam co znajduje się w składzie zapachu. Na pewno jest to męski zapach. Mocny i intensywny. Wyczuwam jeszcze nutkę lawendy, bo jest to jeden z moich ulubieńców zapachowych. Wosk bardzo ładnie rozprowadza się po mieszkaniu i na długo w nim pozostaje. No cóż, jestem przekonana, że umili Wam niejeden jesienny, smutny wieczór. 

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Autumn Night.

4 komentarze:

  1. Ja chyba bardziej wolę słodkie, kobiece zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej wolę spokojne zapach i tylko z delikatną nutką lawendy lub konwalii.
    I zapraszam do mnie :) Mam nadzieje że to nie przeszkadza :)
    http://ksiazkowe-wyznania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba to nie do końca mój zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam się aż tak bardzo na perfumach, ale byłyby ładne, tak sądzę.

    Pojawiła sie przedpremierowa recenzja mojej książki. Jeśli masz chęć - zajrzyj. Jeśli nie, to nic :) pozdrawiam!
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/09/365-dni-zobaczymy-sie-znow-recenzja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń