23 października 2016

DREAMY SUMMER NIGHTS


Oj, ten zapach stanie się moim ulubieńcem. Już po samej nazwie i kolorze wosku wiedziałam, że Dreamy Summer Nights przypadnie mi do gustu. Doskonale umilił mi deszczowe wieczory.


Dreamy Summer Nights pochodzi z letniej kolekcji yankee candle "Warm Summer Night". Zwykle kolekcja Q3 to już zapachy jesienne, ale tym razem można nacieszyć się letnimi aromatami. I bardzo dobrze! Bo aura za oknem nie wskazuje ani na jesień, ani na zimę. Deszczowo, pochmurno, aż odechciewa się wszystkiego. Dobrze, że jestem zaopatrzona w świetne książki i zestaw wosków i samplerów. Tym razem z pomocą przyszedł Dreamy Summer Night. Pięknie oświetlił i ocieplił mi mieszkanko, wprowadzając nutę wanilii i drzewnych zapachów. Cudny zapach na ten brzydki, jesienny czas. Polecam gorąco!



Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Dreamy Summer Nights.

1 komentarz:

  1. Nie jestem pewna, czy to połączenie zapachowe by mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń