19 października 2014

222) Michael Berghof, JONASZ I WIELKA RYBA







Ostatnio zaczęłam rozglądać się za książeczkami dla dzieci. Głównie ze względu na maluszki, które pojawiły się w mojej rodzinie, i które wykazują wielkie zainteresowanie książkami, a nie np. telewizją. W moje ręce wpadła książka pt. "Jonasz i wielka ryba", która jest historią z Księgi Jonasza. Pozycję wydaje Wydawnictwo Święty Wojciech. Książeczka jest solidnie wydana: ma twardą oprawę, pomysłowy uchwyt, dzięki czemu możemy ją zabrać ze sobą, a dodatkowo piękne ilustracje. Niespodzianką są również cztery układanki z puzzli, na które składa się 16 elementów. Dzięki temu nasz maluch może ćwiczyć swoją zręczność manualną. "Jonasz i wielka ryba" to książka przeznaczona dla dzieci w wieku od 3 lat. Jednakże uważam, że maluszki również będą czerpały satysfakcję z pięknych i wyraźnych ilustracji.

Historia Jonasza opowiedziana jest prostym językiem. Bohaterem jest Jonasz, który przeżywa niezwykłą przygodę. Dzięki tej pozycji, rodzice mogą pokazać swoim pociechom świat Biblii, a właściwie je do niej wprowadzić, a wszystko to, w bardzo przystępny sposób. Jestem przekonana, że "Jonasz i wielka ryba" sprawi frajdę dzieciom jak i rodzicom. Uważam również, że książeczka będzie idealnym prezentem dla malucha. Tym bardziej, że cena wcale nie jest wysoka, bo sięga 18 zł. Polecam rodzicom, którzy chcą, aby ich dziecko rozwijało swoją wyobraźnię i tym, którzy chcą dzieciom przedstawić Biblię w ciekawy i oryginalny sposób.




Michael Berghof, Jonasz i wielka ryba, Wydawnictwo Święty Wojciech, Poznań 2014, s. 10.



10 komentarzy:

  1. Święty Wojciech wydaje super książki :) Wszystkie publikacje jakie do tej pory czytałam tego wydawnictwa były jedyne w swoim rodzaju. Niestety u mnie dzieci w rodzinie nie chcą czytać, wolą grać na kompie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ilustracje, tylko te puzzle trochę mi przeszkadzają, gdyż w rodzinie mam jedynie dwulatka, a dla niego taki ''dodatek'' jest raczej zbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, może dla dwulatka nie jest to odpowiednia zabawka. Dlatego też w opisie zaznaczyłam, że książka przeznaczona jest dla dzieci od 3 lat i wzwyż.

      Usuń
  3. Nie miałam przyjemności z żadną książką ze wspomnianego wydawnictwa, jednak widzę, że wiele tracę. Muszę się rozejrzeć za tą książeczką, gdy będzie mi potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna książeczka. Idealna dla mojej chrześnicy w wieku przedszkolnym, gdyż uwielbia układać puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na książeczkę. Aż żal, że "za moich czasów" takich nie było. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się bardzo podoba! Matko, moje przyszłe dzieci będą mieć setki tak wydanych bajeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam ponownie dodać bloga do obserwowanych, ale wydaje mi się, że coś namieszałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam się na pozycjach dla dzieciaków, więc się nie wypowiem mądrze ;d

    OdpowiedzUsuń