12 października 2014

ZMIANA ADRESU STRONY !!!


Moi Drodzy Czytelnicy!

Długo zastanawiałam się nad zmianą adresu swojej strony. Dzisiaj w końcu tego dokonałam. Niestety nie przemyślałam kwestii Obserwatorów. Wszyscy, którzy mnie obserwowali przez BLOGGER nie będą widzieli moich najnowszych postów. Dlatego bardzo proszę wszystkich, którym zależy, o dodanie w ustawieniach mojego nowego adresu bloga, tj.

http://recenzjapisanaemocjami.blogspot.com/


Krótka instrukcja jak to zrobić:

1. Wchodzimy w listę blogów, które obserwujemy.
2. Klikamy przycisk "Dodaj do listy".
3. I w okienku "Dodaj wg adresu URL" wpisujemy wyżej podany adres strony.

Sprawa prosta. Będę wdzięczna za zamieszczenie zmian!

Serdecznie pozdrawiam,
Katarzyna K

10 komentarzy:

  1. Tak właśnie wczoraj zauważyłam, że strona mi nie wchodzi. Już zmieniłam adres w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Adres zmieniony, dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A zostawiłaś na poprzedniej stronie informację o zmianie? Jeśli tak, myślę, że każdy sobie poradzi ;)
    A ja jakoś wcześniej zgubiłam gdzieś Twój blog i przy okazji zmiany adresu znów go odnalazłam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem w tym, że nie zostawiłam żadnej informacji... Za małą głupotę muszę teraz płacić :)

      Usuń