15 lutego 2015

Abbi Glines, ODZYSKANE SZCZĘŚCIE


Książek Abbi Glines nie trzeba nikomu przedstawiać, ponieważ jej powieści już dawno podbiły serca kobiet i dziewcząt na całym świecie. Po uszy wpadłam również ja! "Odzyskane szczęście" to ciąg dalszy losów Delli i Woodsa. To historia, która nie obędzie się bez dramatycznych zwrotów akcji, ale również o miłości, która przetrwa wszystkie przeciwności.

252.

Odzyskane szczęście wchodzi w skład serii pt. "Rosemary Beach", na którą składa się aż dziesięć różnych historii. Do tej pory w Polsce zostały wydane pierwsze pięć opowieści, a mianowicie: trylogia o Rushu i Blair [ 1. O krok za daleko, 2. Spróbujmy jeszcze raz, 3. Zacznijmy od nowa ] oraz dwie części losów Delli i Woodsa, czyli Przypadkowe szczęście i Odzyskane szczęście. Mam nadzieję, że doczekam się kolejnych tłumaczeń, bo następne historie opowiadają m.in. Grantcie i Harlow, a jestem ich historii bardzo ciekawa.

W Odzyskanym szczęściu mogłam śledzić dalsze losy związku Delli Sloane i Woodsa Kerringtona oraz ich wielkie przemiany. Woods, po śmierci ojca musi przejąć rodzinny interes, zaczyna zatem stawiać swoje pierwsze kroki w roli szefa. Czeka go wiele trudnych i ciężkich do rozgryzienia decyzji. Na przekór niektórym osobom, radzi sobie świetnie. Niestety, ale nie wszystkim spodobają się zmiany, które zaprowadza nasz bohater. I chociaż życie Woodsa diametralnie się zmienia, to jego myśli wciąż krążą wokół Delli. Natomiast nasza bohaterka wciąż stara się stawić czoło przeszłości. Wszystko zaczyna iść już w dobrym kierunku, ale jedno niedopowiedzenie i nieporozumienie burzy cały spokój zakochanych. Aby go odzyskać, Della będzie musiała złamać serce Woodsowi i zmierzyć się z długo skrywaną tajemnicą. Do czego doprowadzi decyzja Delli? A jak wiele jest w stanie poświęcić Woods, aby jej nie stracić?

Powieść jest fajną odskocznią od cięższych powieści. Książka Abbi Glines jest napisana prostym i plastycznym językiem. Jest bardzo pikantna, nie brakuje w niej licznych scen łóżkowych, które potrafią rozpalić zmysły. Bardzo podobają mi się również kreacje bohaterów. Są oni wyraziści i tacy prawdziwi. Obydwoje, Della i Woods, przechodzą radykalną przemianę. On z bogatego dupka zmienia się w wartościowego mężczyznę, który dba o swoją kobietę i potrafi sam podejmować decyzje i ponosić ich konsekwencje. Natomiast ona, z delikatnej i kruchej kobietki przeradza się w silną kobietę, która jest w stanie zawalczyć o swojego faceta. W ich historii pojawiają się bohaterowie z poprzednich części, czyli Blair i Rush, ale również Grant, Nan, Tripp i wiele innych ciekawych postaci. Każda z tych osób skrywa jakąś tajemnicę, którą ma się chęć poznać.

Podoba mi się twórczość Abbi Glines, dlatego z przyjemnością sięgam po jej kolejne powieści. Jeśli Wy również lubicie czytać książki z serii New Adult, koniecznie powinniście zapoznać się z historią Delli i Woodsa. Jestem przekonana, że Odzyskane szczęście wzbudzi w Was lawinę emocji, począwszy od radości, a kończąc na smutku i niedowierzaniu. Koniecznie sprawdźcie, co autorka dla Was przygotowała. 

Abbi Glines, Odzyskane szczęście, Wydawnictwo Pascal, Bielsko-Biała 2015, s. 304.
Odzyskane szczęście [Abbi Glines]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

6 komentarzy:

  1. Nic jeszcze tej autorki nie czytałam, ale w sumie chętnie zapoznam się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar się zapoznać z tą częścią :) bo zarówno seria "O krok za daleko", jak i "Przypadkowe szczęście" są w moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę czytałam i również wspominam bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tylko dwa pierwsze tomy pierwszej serii, ale w planach mam poznanie wszystkich książek autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja z autorką się jeszcze nie spotkałam, ale raczej książki tej pani to nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książki <3
    Uwielbiam Abbi *.*

    OdpowiedzUsuń