13 lutego 2013

13) Beata Pawlikowska, Planeta Dobrych Myśli

Już sama okładka wzbudza w nas same pozytywne uczucia. Jest bardzo kolorowa i zakręcona. Książeczka niewielkich rozmiarów potrafi zmienić Twój okropny nastrój w jedną krótką chwilę - po prostu znajdź minutę, rozsiądź się wygodnie na kanapie i przeczytaj tylko jedną stronę! Efekt dobrego nastroju gwarantowany!

Książeczka zawiera szereg rad dla każdego z nas. Autorka tryska pozytywnym podejściem do życia i jest optymistką pełną gębą. Znajdziemy w tej pozycji mnóstwo motywacji , dobrych myśli, a rady pani Beaty przywracają nasze życie na pozytywny i optymistyczny trop.


Planeta dobrych myśli [Beata Pawlikowska]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE


Mój ulubiony fragment to ten:


Życie to nie biznes,
a miłość nie jest umową handlową
Jeżeli chcesz coś komuś podarować, 
nie oczekuj wzajemności,
podziękowań ani wdzięczności.

Jeżeli chcesz coś dać - daj
Jeżeli nie chcesz - nie dawaj

Jeżeli dajesz, żeby dostać coś w zamian,
to prędzej lub później
na pewno będziesz rozczarowany
i zamiast radości będziesz czuł żal

Jeżeli dajesz
dawaj życzliwie
i bez oczekiwań



Wszystkie te dobre myśli dopełniają piękne i kolorowe rysuneczki, które wywołują na twarzy uśmiech, a mnie dodatkowo przypominają dzieciństwo. W środku jest też również wolne miejsce, gdzie można wpisać też swoje myśli, co jest naprawdę bardzo dobrym pomysłem. 

Książka jest bardzo droga, bo kosztuje aż 39.90 zł, ale moim zdaniem jest warta swojej ceny. Każdy pesymista zmieni swój światopogląd po odczytaniu zaledwie kilku stron. Przymierzam się też do innych książek Beaty Pawlikowskiej aby trochę je porównać.


 *
Beata Pawlikowska
 Planeta Dobrych Myśli
Wydawnictwo G+J książki 2013
Stron: 223
Moja ocena książki: 6/6

Ps. Mam nadzieję Mój Ukochany Jedyny Czytelniku, że będziesz z niej zadowolony? :))

1 komentarz:

  1. Kocham Pawlikowską i te książkę koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń