27 maja 2013

Ogłoszenie 3!

W tym tygodniu planuję dodać kilka recenzji książek, które zdążyłam przeczytać. Już nie mogę doczekać się kiedy zacznę tu pisać, ale jestem pochłonięta pracą "szkolną". Wszyscy nauczyciele, jak i zapewne uczniowie, na pewno wiedzą o co chodzi, przy zbliżającym się wielkimi krokami urlopie wakacyjnym :-)

Tymczasem mam kolejne ogłoszenie. Wiem, że dla niektórych z Was, mam tu na myśli blogerów/recenzentów książek, mogą to uważać za mały pikuś, ale dla mnie jest to kolejny wielki sukces. Zdaję sobie też sprawę z tego, że nie ze wszystkimi mogę się tu równać. Wiem też, że mój warsztat pisarski wymaga wiele pracy i doświadczeń. Ale....

Kolejna z moich recenzji wzięła udział w Projekcie Kraszewski. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że zaczęłam tu pisać tak niedawno...

Poniżej przedstawiam link:


Ponadto, współpracuję z Wydawnictwem Borgis. Właśnie dzisiaj otrzymałam kolejną książkę do recenzji i aż rwę się do jej przeczytania, a pracy na dzisiaj jest tak dużo. 

Kolejny mały sukces, a potrafi bardzo mnie podbudować. Dziękuję za wszystkie komentarze i za coraz to większą ilość obserwatorów mojego bloga! O tym, że chętnie tu "wpadacie" na pewno świadczy z dnia na dzień zwiększająca się liczba wyświetleń bloga oraz ilość zostawionych tu komentarzy, których jest już 80!
Bardzo dziękuję!

Pozdrawiam serdecznie!


4 komentarze: