01 czerwca 2013

Podsumowanie: MAJ 2013















Skończył się miesiąc zakochanych... Jak szybko! Aż trudno w to uwierzyć. Nawet nie zdążyłam się nacieszyć...  Maj był dla mnie miesiącem, w którym znalazłam trochę czasu na czytanie i pisanie. Podjęłam się kilku ciekawych wyzwań i nawiązałam ciekawe współprace. Także MAJ, był dla mnie owocnym miesiącem!! A jak u Was?

Oto co udało mi się przeczytać: (kolejność alfabetyczna)

  • Brahm A., Opowieści buddyjskie dla małych i dużych        256 stron       Recenzja
  • Dispenza J., Wymień umysł na lepszy model                       344 stron       Recenzja
  • Jio S., Jeżynowa zima                                                        320 stron       Recenzja
  • Kołodziejczak P., W kajdankach namiętności                     232 stron       Recenzja 
  • Makuszyński K., Szatan z siódmej klasy                             275 stron        Recenzja
  • Middleton K., Smith J., Pierwsze kroki do...                     104 stron         Recenzja
  • Onichimowska A., Duch starej kamienicy                           160 stron       Recenzja
  • Sparks N., Pamiętnik                                                         206 stron      Recenzja 
  • Steel D., Anioł Johnny                                                        127 stron      Recenzja  
  • Szelburg-Zarembina E., Idzie niebo ciemną nocą...              102 stron       Recenzja

 Łącznie przeczytałam 10 książek, co daje 2 126 strony !

W maju:
* Napisałam 17 postów!
* Liczba wyświetleń mojego bloga wyniosła: 1 301 !
* Napisaliście 45 komentarzy!

W tym miesiącu pobiłam swoje wszelkie rekordy liczbowe, a na czerwiec szykuję kolejne miłe niespodzianki! Będą wywiady, premierowe recenzje, nowe filmy i książki. Aż sama nie mogę się doczekać!
Jedyny minus tego miesiąca, to fakt, że nie kupiłam sobie ani jednej książki! Z drugiej strony, dla mojego portfela to zdecydowany plus ;-) Dlatego też majowego stosika nie będzie!

Pozdrawiam serdecznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz