10 lipca 2013

Konkurs z okazji 5 555 wyświetleń bloga

Witam wszystkich gorąco i z uśmiechem !
Kilka dni temu, liczba wyświetleń mojego bloga wyniosła 5 555. Jestem z tego powodu bardzo dumna i cieszę się niesamowicie. Z tej racji, postanowiłam podzielić się z Wami swoimi książkami.

Dlatego też organizuję mini konkurs!
Co możecie wygrać? Do wygrania są dwa zestawy książek:



Zestaw 1:



Zestaw 2:





Zasady:

1. Organizatorem mini konkursu jest właścicielka bloga Recenzja pisana emocjami.
2. Warunkiem uczestnictwa jest zostawienie w komentarzu pod tym postem:

  • odpowiedź na pytanie: Jaką książkę polecasz mi na wakacje?
  • nazwa pod jaką obserwujesz mojego bloga/ lub na facebooku
  • swój adres e-mail
  • nr zestawu książek, który wybierasz
  • warunek niekonieczny: zamieść bannerek mojego konkursu w widocznym miejscu i podaj link, gdzie jest zamieszczony

3. Konkurs trwa od 10 lipca 2013 r. do 14 lipca 2013 r. do godz. 23.59.
4. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 15 lipca 2013 r.
5. Nagrodami są dwa zestawy książek. Wygrywają dwie osoby, które wybiorę drogą losowania.
6. Konkurs skierowany jest do osób zamieszkujących na terenie Polski.
7. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Oto bannerek:


Zapraszam wszystkich serdecznie do zabawy i świętowania razem ze mną mojego małego sukcesu :))

Katarzyna K

16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Bloga obserwuję jako: Nefmi
    Na FB lubię jako: Read with Nefmi
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Chciałabym wygrać zestaw nr 2
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/2013/07/konkursy.html

    Na wakacje chciałbym Ci polecić serię "Klątwa tygrysa" autorstwa Colleen Houck. Opowiada ona historię Kelsey, która pomaga dwóm książętom indyjskim, Renowi i Kishanowi, zdjąć klątwę, która sprawia, że zmieniają się oni w tygrysy. Naprawdę świetna książka. Polecam!

    Pozdrawiam,
    Nefmi

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Jola.
    Na wakcje troche magii,bajki i rzeczywistości,okrucieństwa i miłości-czyli "Żona sułtana"Jane Johnson-rozrywka murowana!
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    Recenzje Kiti
    recenzjekiti@gmail.com
    zestaw 2

    Polecić Ci mogę ,,Ostre przedmioty" Gillian Flynn. Doskonały thriller, trzyma w napięciu do ostatnich chwil, a zakończenie zaskakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!

    Zgłaszam się!
    Na fecebooku obserwuję Cię jako Korci mnie czytanie, a blog jako Kornelia Pikulik.
    E-mail: korcimnieczytanie@gmail.com
    Zapisuję się do zestawu nr 1.
    Baner: http://korcimnieczytanie.blogspot.com/p/linki-wyzwania-konkursy.html

    A co mogę Ci polecić na wakacje?
    Oczywiście "Ciemną stronę miłości" Moniki A. Oleksy, bo jest to piękna i bardzo wzruszająca lektura, która z pewnością dostarczy Ci wielu wzruszeń. Zapraszam Cię do magicznego świata, w którym mam nadzieję, że odnajdziesz kawałek siebie. Ostrzegam Cię jednak, że do tej lektury warto się zaopatrzyć w opakowanie chusteczek, raczej będą one niezbędne. Myślę, że Twoje emocje napiszą cudowną recenzję tej książki:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. odpowiedź na pytanie: Polecam ,,Czarę wyroczni: J.M.Riley. To opowieść, która przenosi nas w czasy panowania Ludwika XIV, podstępnych kobiet, trucicielek i wróżbitek. Bardzo wciągająca oraz potrafiąca zaskoczyć.

    nazwa pod jaką obserwuje bloga: mia.vico
    e-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    nr zestawu: nr.1

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: alicjamagdalena
    email: alkatraz007@o2.pl
    nr zestawu 2, bo już od bardzo dawna chciałam przeczytać ,,Spacer w cieniu:

    odpowiedź: Chciałam Ci polecić ,,W szpilkach od Manolo", bo jestem po świeżej lekturze, ale widzę, że już czytałaś i polubiłaś jak ja:)) Polecam zatem ,,Blondynkę w Himalajach" - Beaty Pawlikowskiej. Nie jest to gruba książka - w sam raz na wakacje(można schować do plecaka/torebki) Ma mnóstwo fantastycznych zdjęć i jest jedną z lepszych książek jakie czytałam tej autorki. Czytając ją czułam się jakbym sama trekkingowała po Himalajach :)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i dałam banerek na http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ Gratuluję wyświetleń i życzę kolejnych obserwatorów :)

      Usuń
  7. 1. Polecam "Moja Siostra mieszka na kominku" http://kasiek-mysli.blogspot.com/2013/07/moja-siostra-mieszka-na-kominku-annabel.html
    ja to Kasiek
    kmastalerczyk@gmail.com
    numer zestawu... cięzki wybór :/ niech będzie dwa. Bo okładka mnie urzekła - pierwszej książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecę książkę "Sukienka z mgieł"
    obserwuję jako Niekończące się marzenia
    Myślę,że pierwszy zestawik jest interesujący
    agaaa006@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    nick: Marcela Pomper
    e-mail: marcela32@onet.eu
    banerek: (jako, że zostało mało czasu umieściłam na FB) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=293077017502307&id=214669775343032
    nr. zestawu: 2
    A jaką książkę ci polecam na wakacje ? Myślę, że idealna by była "W kajdankach namiętności" Piotra Kołodziejczaka, gdyż jest pisana w lekkim tonie, idealna na chwile relaksu. Poza tym jest malutka, więc można spokojnie wziąć do torebki i na plaży, czy gdziekolwiek indziej czytać :) Może sama czytając spotkasz przystojnego mężczyznę i wpadniesz w kajdanki namiętności ? Tylko pamiętaj! Od razu wyrzuć klucz jak najdalej, by przystojniak nie mógł już uciec ^^

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Salwinia.
    E-mail: kliva-net@tlen.pl
    Zestawik nr 2
    A polecę Ci "Jeźdźca miedzianego". Akcja zaczyna się w czasie wakacji, trochę ponurych, jednakże cała książka jest optymistyczna, a co najważniejsze gruba, więc idealna na długie letnie podróżowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Wybieram zestaw nr 1
    Polecam książkę "Dom na Sycylii" Rosanny Ley. Tajemnica, miłość oraz piękno, urok wyspy doprawione szczyptą sycylijskiej kuchni… Czego chcieć więcej na wakacje ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się:)
    obserwuję jako: nika88
    e-mail: one-more-dress@wp.pl
    wybieram zestaw nr 2
    na wakacje polecam książkę: Matthew Quick - Poradnik pozytywnego myślenia, oraz Alisa Bowman - Plan: jak żyć długo i szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    obserwuję : alusia755
    mail: alusia755@wp.pl
    zestaw 2.
    Na wakacje polecam Dziewiętnaście minut . ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. UWAGA!!
    KONKURS ZAMKNIĘTY - WYNIKI JUTRO !!

    OdpowiedzUsuń