23 lipca 2013

Lipcowe stosiki

W dzisiejszym poście, chciałabym Wam przedstawić nowości, jakie pojawiły się w mojej biblioteczce.




1. Anna Gratkowska, Stokrotki w deszczu, Wydawnictwo Replika.
2. Małgorzata Hayles, Tymczasowa, Wydawnictwo Replika.
3. Denise Kiernan, Dziewczyny atomowe, Wydawnictwo Otwarte RECENZJA TUTAJ.
4. Colin Campbell, Królowa, Wydawnictwo Znak litera nova.


1. Anna Klejzerowicz, Cień gejszy, Wydawnictwo Replika.
2. Laura Esquivel, Przepiórki w płatkach róży, Wydawnictwo Znak litera nova.
3. Anna Ficner-Ogonowska, Alibi na szczęście, Wydawnictwo Znak.
4. Eduardo Mendoza, Niepewność zagubiona w deszczu, Wydawnictwo Znak litera nova.


1. Sarah Addison Allen, Słodki zapach brzoskwiń, Wydawnictwo Znak.
2. Richard Paul Evans, Najcenniejszy dar, Wydawnictwo Znak litera nova.
3. Magdalena Kawka, Wyspa z mgły i kamienia, Wydawnictwo MG.

Całość:

Jak łatwo zauważyć, nowych książek mam bez liku. Dzisiaj zaczęłam czytać Magdalenę Kawkę, Wyspa z mgły i kamienia, więc niedługo możecie spodziewać się recenzji. Na szczęście czytam bardzo dużo, bo mam mnóstwo wolnego czasu. Chodzę spać po 3 rano, a wstaję o 11- ale to cena jaką trzeba płacić za czytanie. Na pewno warto! 
Co czytaliście z mojego stosika? A może dopiero macie coś w planach?

Przypominam, że prowadzę również konto na facebooku. Wystarczy jeden mały klik, a sprawisz mi tyle radości:

      

Zachęcam również do wysłuchania ciekawej audycji, na temat mody w przedwojennej Polsce. Profesor Anna Sieradzka napisała o tym książkę, a w Polskim Radiu serdecznie ją poleca i krótko recenzuję. Warto posłuchać, tym bardziej, że audycja jest krótka i trwa tylko niecałe 13 minut.
Moda w przedwojennej Polsce

Katarzyna K

15 komentarzy:

  1. Piękne stosiki:) Niestety żadnej z tych pozycji nie czytałam, ale na kilka mam ogromną ochotę. Zaczęłabym od "Alibi na szczęście":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz co czytać więc czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne nabytki :)
    Czytałam obie książki od Repliki - "Stokrotki w deszczu" i "Tymczasowa". Ta druga dla mnie lepsza. Obie recenzowałam, więc jak jesteś ciekawa, to zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam i przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne:) Ja niedługo też wrzucę mój pierwszy wakacyjny stosik. A w planach mam "Dziewczyny atomowe"

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z Twojego stosiku. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytałabym "Dziewczyny atomowe". Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki zapach brzoskwiń - coś czuję, że dobre :)
    www.lovebooks16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dziewczyny atomowe" i "Alibi na szczęście" mam i ja. Natomiast zazdroszczę "Tymczasowej" oraz "Cienia gejszy"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkryłam konto na allegro wydawnictwa Replika, gdzie wyprzedają swoje książki w niskich cenach :)
      Warto czasem posiedzieć i poszukać :))

      Usuń
  9. Zazdroszczę "Dziewczyn atomowych" i "Królowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zazdroszczę "Dziewczyn" i zaraz uciekam przeczytać Twoją recenzję tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny atomowe , mam w planach. ;)
    miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ma w planach "dziewczyny Atomowe" bo tak to niczego nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pozycje. Czytałam tylko "Tymczasową", którą polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nic nie czytałam, ale wszystkie książki wydają się być super:)

    OdpowiedzUsuń