03 lipca 2013

Nauczyciel kontraktowy

I już po stresie!
Dzisiaj o godz. 10, przystąpiłam do egzaminu zawodowego na nauczyciela kontraktowego. Rozmowa odbyła się w bardzo miłej atmosferze i jestem z siebie bardzo zadowolona. Pytania miałam dosyć trudne, ale poradziłam sobie. 
Pytano mnie o:
1. W jaki sposób monitoruję osiągnięcia uczniów?
2. W jaki sposób dokonuje się poprawek w arkuszach ocen i dziennikach lekcyjnych?
3. Jak wyglądała moja praca z uczniem mającym trudności w nauce i z uczniem zdolnym?
4. Twój największy sukces...
5. Plusy i minusy placówki.


Najwięcej kłopotów sprawiło mi ostatnie pytanie ;-)

Jestem bardzo szczęśliwa! W końcu upragnione wakacje... Pierwsze od kilku lat.

A teraz pogrążam się w lekturze. Zaczęłam czytać "Pokój Marty" Magdaleny Zimniak.
Znacie tę lekturę?

PS. Czy są tu jacyś nauczyciele? Jakie są Wasze odczucia po takich egzaminach? 


7 komentarzy:

  1. Pamiętam swoje zestresowany koleżanki i tym bardziej podziwiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przebrnięcia przez taką dawkę stresu. Trzymam kciuki żeby od tego momentu było już tylko lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja też miałabym problem z ostatnim pytaniem:)

    OdpowiedzUsuń