01 lipca 2013

Pierwszy miesiąc wyzwania "Czytam książki wydane przed 1990 rokiem" minął !

Bardzo miło mi stwierdzić, że pierwszy miesiąc wyzwania jest już za nami. Jeszcze milej mi pisać, że wzięło w tej akcji kilka osób. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ponieważ wiem, że zadanie przeze mnie wymyślone wcale nie jest takie proste, jakby się to mogło wydawać. Jednak pamiętajmy, że trzeba stawiać sobie w życiu wyzwania.

Oto podsumowanie miesiąca czerwca:
Udział w wyzwaniu zadeklarowało 7 osób, z czego 5 zaliczyło miesiąc.



Ja, czyli Katarzyna K:
1. Józef Ignacy Kraszewski, Ładowa pieczara
2. Józef Ignacy Kraszewski, Historia Sawki

Kornelia Pikulik:
1. Ewa Ostrowska, Sidła strachu
2. Virginia C. Andrews, Kwiaty na poddaszu

monotema:
1. Kazimierz Sławiński, Romański krzyż
2. Jan Żabiński, Co to było za dziecko

Kulturalna:
1. Thomas Harris, Milczenie owiec 
2. Albert Camus, Obcy

Evik:
1. Antonina Żabińska, Dżolly, mała hiena

Franca:
-

Iwona Muszyńska:
-
Przeczytałyśmy 9 książek, które były wydane przed 1990 rokiem. Gratuluję i zapraszam do czytania i zaliczania kolejnego miesiąca - lipca!

***
A wieczorem zapraszam na świeżutką recenzję Szkoły żon Magdaleny Witkiewicz.
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Książkę przeczytałam wcześniej, ale dopiero dziś zamieściłam recenzję. Książka wydana w roku 1960: Jan Żabiński - Co to było za dziecko
    Link do recenzji:
    http://52tygodnie.blogspot.com/2013/07/co-to-za-dziecko-jan-zabinski.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz dopisuję do czerwcowego podsumowania :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Nie liczyłam na to, że pojawi się w czerwcowej edycji Twojego wyzwania :-)

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim! Wyzwanie nie jest łatwe, dlatego wszyscy uczestnicy zasługują na ogromny szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! :) Ps. Polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze pod konkursowym postem wkleję link ''Obcego'' A.Camusa, jeśli konkurs oczywiście trwa :)
    Zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że trwa. Wstawiaj link, to dopiszę Cię jeszcze do czerwcowego wyzwania :)

      Usuń
  5. Kasiu możesz usunąć antyspam?
    Trudno mi rozszyfrować te malutkie literki co niestety już kilka razy zniechęciło mnie od dodania komentarza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pozmieniałam, mam nadzieję, że jest już ok :)

      Usuń
  6. Naprawiam mój błąd i w końcu wklejam link we właściwym miejscu:) http://korcimnieczytanie.blogspot.com/2013/07/virginia-c-andrews-patki-na-wietrze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedna recenzja:
      http://korcimnieczytanie.blogspot.com/2013/07/erich-segal-mezczyzna-kobieta-i-dziecko.html
      PS Książki dotarły:) Dziękuję bardzo!

      Usuń