30 czerwca 2013

Podsumowanie mojego czytelnictwa w CZERWCU

Jak zwykle obiecuję sobie co miesiąc poprawę. Niestety, z miesiąca na miesiąc wychodzi mi z czytaniem coraz to gorzej. Dlatego też, w tym miesiącu milczę i nic sobie nie narzucam ;)

W czerwcu przeczytałam 10 książeczek! (kolejność alfabetyczna)
1. Fantazje w trójkącie, Opal Crew (recenzja) 264 stron
2. Historia Sawki, Józef Ignacy Kraszewski (recenzja) 45 stron
3. Kobieta niespodzianka, Piotr Kołodziejczak (recenzja) 192 strony
4. Kruchość jutra, Ewa Bauer (recenzja) 198 stron
5. Księżniczka Balbinka i błękitna żaba, Rozenn Follio-Vrel, Laetitia Etienne (recenzja) 24 strony
6. Ładowa pieczara, Józef Ignacy Kraszewski (recenzja) 150 stron
7. Nieodparta siła, Danielle Steel (recenzja) 208 stron
8. Szewczyk Dratewka & Kozucha Kłamczucha, Joanna Porazińska (recenzja) 31 stron
9. Świat dzidziusia, Krystyna Bardos (recenzja) 10 stron
10.  W szpilkach od Manolo, Agnieszka Lingas-Łoniewska (recenzja) 240 stron



W czerwcu przeczytałam : 1362 strony !

Największym pozytywnym zaskoczeniem tego miesiąca była dla mnie książka Agnieszki Lingas-Łoniewskiej W szpilkach od Manolo! - Zakochałam się w niej całkowicie!

A teraz, zaczynamy WAKACJE !!


Do dzisiaj możecie zgłaszać się do konkursu organizowanego na blogu: magicznyswiatksiazek.blogspot.com! Nagroda jest bardzo ciekawa! Polecam!

5 komentarzy:

  1. Mam w planach książkę "Szpilki od Manolo". Z Twoim czytaniem nie jest źle, wiadomo przecież, że mamy również inne obowiązki. Może w czasie wakacji nadrobisz czytelnicze zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 książek to świetny wynik! Oczekuję na kolejne recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też się zakochałam w ,,Szpilkach od Manolo":))

    OdpowiedzUsuń