15 lipca 2013

Rozstrzygnięcie konkursu + info

Dzisiaj rozstrzygnięcie konkursu, który zorganizowałam z okazji 5 555 wyświetleń bloga. Jest mi niezmiernie miło, że kilka osób skusiło się na udział w konkursie. Jedną z zasad konkursu, było polecenie mi ciekawej lektury na wakacje. I muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczyliście. Nie znałam żadnego poleconego tytułu, ale zrobiłam sobie listę i na dniach, pobiegnę do biblioteki je wypożyczyć.


Co polecaliście?
1. Colleen Houck, Klątwa tygrysa
2. Jane Johnson, Żona sułtana
3. Gillian Flynn, Ostre przedmioty
4. Monika Oleksa, Ciemna strona miłości
5. J.M.Riley, Czara wyroczni
6. Beata Pawlikowska, Blondynka w Himalajach
7. Agnieszka Lingas-Łoniewska, W szpilkach od Manolo
8. Moja siostra mieszka na kominku
9. Sukienka z mgieł
10. Piotr Kołodziejczak, W kajdankach namiętności
11. Jeździec miedziany
12. Rosanna Ley, Dom na Sycylii
13. Matthew Quick, Poradnik pozytywnego myślenia
14. Alisa Bowman, Plan: jak żyć długo i szczęśliwie
15. Dziewiętnaście minut

Czy znacie tytuły bądź autorów powyższych pozycji? Co o nich myślicie? 

Oto i Zwycięzcy:


Zestaw 1 wędruje do: Kornelia Pikulik



Zestaw 2 wędruje do: Recenzje Kiti

Serdecznie Wam gratuluję i dziękuję za wzięcie udziału w konkursie i polecenie na pewno ciekawych pozycji. Już za chwilę skontaktuję się z Wami dziewczyny meilowo :)


!!!!!!!!!
Info:
Od pewnego czasu możecie polubić mój blog na facebooku. Systematycznie zamieszczam tam ciekawe linki, recenzje, informacje o konkursach. Serdecznie Was tam zapraszam- będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączycie! :))

      

Katarzyna K

6 komentarzy:

  1. Gratki dziewczynom, a ja czekam na kolejne recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami nawet poniedziałek potrafi nas pozytywnie zaskoczyć:) Cieszę się bardzo z wygranej! Dziękuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęśliwcom:)

    Przy okazji - odrobiłam się wreszcie z odpowiedziami na Twoje pytania - baaardzo przepraszam, że trwało to tyle czasu:(

    OdpowiedzUsuń