01 sierpnia 2013

Podsumowanie lipcowego wyzwania: Czytam książki wydane przed 1990 rokiem

Jestem bardzo zadowolona z wszystkich uczestników, którzy wzięli udział w lipcowym wyzwaniu. Wiem, że
zadanie wcale nie jest łatwe, ale doskonale sobie poradziliście. Przeczytaliśmy kilkanaście książek, a oto zestawienie:



Ja, Katarzyna K:
1. Józef Ignacy Kraszewski, Historia kołka w płocie
2. Agnieszka Osiecka, Listy śpiewające 

monotema:
1. Barbara Gordon, Filiżanka czarnej kawy 

Iwona Muszyńska:
1. George Orwell, Rok 1984

Esa Czyta:
1. Horace Walpole, Zamczysko w Otranto
2. Ann Radcliffe, Tajemnice zamku Udolpho

Kornelia Pikulik:
1. Virgina C.Andrews, Płatki na wietrze

Franca:
2. Ernest Hemingway, Słońce też wschodzi

W tym miesiącu przeczytaliśmy 11 książek.  Gratulacje dziewczyny !!
I czytamy dalej! ;-)

6 komentarzy:

  1. O, nie wiedziałam, że Ty organizujesz takie wyzwanie:) Zaraz zapoznam się ze szczegółami i może w sierpniu się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, proszę, idzie nam coraz lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to cieszy:) Oby w sierpniu było jeszcze lepiej.

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że pobijemy ten wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że w sierpniu będzie jeszcze lepiej, chociaż akurat mój sierpniowy stosik składa się tylko z nowszych pozycji... Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wyzwanie. Mam gdzieś Katedrę Hugo i też się do niej przymierzam.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń