31 lipca 2013

Podsumowanie mojego czytelnictwa w lipcu

Lipiec zaliczam do udanych miesięcy! Przeczytałam bardzo dużo książek, napisałam wiele postów, zorganizowałam konkurs i przeprowadziłam wywiad. Podsumowując, wakacje sprzyjają czytelnictwu!



Oto, co przeczytałam w lipcu (kolejność alfabetyczna):

1. Dziewczyny atomowe, Denise Kiernan, 424 strony
2. Historia kołka w płocie, Józef Ignacy Kraszewski, 168 stron
3. Listy śpiewające, Agnieszka Osiecka, 180 stron
4. Niewinność zagubiona w deszczu, Eduardo Mendoza, 136 stron
5. Ogryzek Aureliusza, Marcin Fabjański, 118 stron
6. Pojedynek uczuć, Krystyna Mirek, 335 stron
7. Pokój Marty, Magdalena Zimniak, 416 stron
8. Rzym, przewodnik z płytą DVD, 120 stron
9. Słodkich snów, Arna Skula, 144 strony
10. Staś i leń, Ilza Evro, 13 stron
11. Szkoła żon, Magdalena Witkiewicz, 256 stron
12. Upalne lato Kaliny, Katarzyna Zyskowska-Ignaciak, 288 stron
13. Więź, Lynne McTaggart, 384 strony
14. Wyspa z mgły i kamienia, Magdalena Kawka, 288 stron
15. Zapach miłości, Justyna Chrobak, 248 stron

W lipcu przeczytałam 15 książek, czyli w sumie 3518 stron !! Co dziennie daje ok. 113 stron.
Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się przeczytać tyle cudownych książek.

Aktualnie czytam Grace Burrowes Tajemnica lady Maggie. Jest to romans historyczny. Przeczytałam dopiero 30 stron, ale zapowiada się bardzo intrygująco.

Jutro zapraszam na podsumowanie drugiego miesiąca mojego czytelniczego wyzwania: Czytam książki wydane przed 1990 rokiem.

W lipcu odniosłam również kolejny mały sukces. Mój blog, został wyświetlony w tym miesiącu: 2 660 razy. Natomiast liczba komentarzy wynosi już 416 ! Jestem z siebie bardzo dumna. Bardzo dziękuję wszystkim moim czytelnikom!

Ostatnia już wiadomość: Będzie mi niezmiernie miło, jeśli polubicie mój profil na facebooku: 

      

PS. Pamiętacie o bardzo ważnym wydarzeniu, którego rocznicę będziemy obchodzić jutro?

Do zobaczenia jutro!

Katarzyna K

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałych wyników i oby do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko 10, chylę czoła przed Twoją 15!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik!! Nie wiem czy kiedykolwiek Cie dogonię, może jak będę na emeryturze??:)) Obym wtedy miała jeszcze wzrok dobry...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik, życzę więcej tak owocnych miesięcznych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyników. Dawno takich nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników :) 15 książek to bardzo dużo :)
    Życzę owocnego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń