06 sierpnia 2013

Sierpniowy stosik nr 1 (5)

Początek sierpnia był obfity dla mojej "małej" biblioteczki. Otrzymałam kilka ciekawych pozycji książkowych. Ledwo nadążam czytać lipcowe książki, a tu wciąż wpadają do mnie nowe. Dzisiaj przedstawiam Wam jeden stosik książek, które udało mi się przygarnąć z początkiem sierpnia. Niedługo pojawi się drugi wpis z kolejnym stosem, bo zrobiłam owocne zakupy w taniejksiążce. Nie mogłam dłużej już czekać i muszę pochwalić się już dzisiaj, tym co mam ;-)

Oto i moje cuda:




1. Katarzyna Michalak, Bezdomna, Wydawnictwo Znak litera nova.
2. Katarzyna Michalak, Nadzieja, Wydawnictwo terMedia.
3. Ewa Stachniak, Katarzyna Wielka. Gra o władzę, Wydawnictwo Znak litera nova.
4. Abbi Glines, O krok za daleko, Wydawnictwo Pascal (recenzja dlalejdis.pl - ukaże się już wkrótce).
5. Małgorzata Warda, Dziewczynka, która widziała zbyt wiele, Wydawnictwo Prószyński i S-ka (Włóczykijka).
6. Anna Klejzerowicz, Czarownica, Wydawnictwo Prószyński i S-ka.
7. Renata Górska, Przyciąganie niebieskie, Wydawnictwo Compassion (od autorki).
8. Charlotte Bronte, Jane Eyre. Autobiografia, Wydawnictwo MG.

Co czytaliście już z mojego stosika?
Ja na razie czytam "Alibi na szczęście", więc tymczasowo odpuszczam sobie sierpniowy stosik. Pocieszam się faktem, że mam jeszcze dużo wolnego czasu i wszystkie moje czytelnicze zaległości zostaną nadrobione.

      

Pozdrawiam Was serdecznie,
Katarzyna K

19 komentarzy:

  1. Czytałam tylko "Jane Eyre. Autobiografię", a widzę, że Twój stos obfituje w wiele innych ciekawych lektur. Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ''Bezdomnej''

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie książki pani Michalak to coś dla mnie. Intryguje mnie także "Dziewczynka, która widziała zbyt wiele". Cały stos wygląda obiecująco! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kto wie? Może kiedyś... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie kupiłam "Bezdomną".
    Zazdroszczę Ci jeszcze "Nadziei" i "Dziewczynki, która widziała zbyt wiele".

    OdpowiedzUsuń
  6. Perełki, więc muszę się przyznać, że zazdroszczę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już 3 stos gdzie widzę Jane Eyre - chcęęęęęęęęęęę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę książek Katarzyny Michalak.

    OdpowiedzUsuń
  9. To o 8 książek więcej niż kiedykolwiek przeczytałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio wszędzie widzę książki Katarzyny Michalak, chyba powinnam sprawdzić tę autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście cuda!! Dla mnie wszystkie pozycje rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałem żadnej, ale myślę, że kilka z nich by mnie zainteresowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad książką pani Michalak, wszędzie o niej szumią i chyba wreszcie powinnam się przekonać na własnej skórze o co tyle hałasu!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie czytałam:( Ale, że jestem fanką dziwnych tytułów, to zachęca mnie ten o dziewczynce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam tylko Jane Eyre, ale chętnie przygarnęłabym twój stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy stosik :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na Twoją recenzję "bezdomnej" . Jak do tej pory spotkałam się z kilkanastoma pozytywnymi i jedną negatywną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I już! Wczoraj w bibliotece wypożyczyłam "Mistrza" Michalak - przeczytałam i teraz zastanawiam się, jakie wrażenie na mnie zrobił i czy wszystkie jej książki takie są.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń