20 września 2013

Kawa Marcepanowa od SKWORCU

Kawa rozpuszczalna o smaku MARCEPANOWYM – to absolutna nowość w Polsce. Jest ona prawdziwą ucztą dla naszych zmysłów. To wyjątkowa, aromatyzowana kawa rozpuszczalna o smaku marcepanowym. Doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy zachwyci każdego.

Zdecydowanie jest to teraz moja ulubiona kawa, którą piłam kilka razy dziennie. W połączeniu z mlekiem daje niesamowity i łagodny smak. Od zawsze lubiłam marcepany, ale ta kawa jest spełnieniem wszystkich moich oczekiwań. Kawa jest bardzo delikatna i łagodna. Rozpoczynam nią każdy dzień, ponieważ zapach i smak dodają energii, ale także nastrajają pozytywnie z samego rana.

Wiem na pewno, że muszę zakupić kolejny woreczek tej wyśmienitej kawy, ponieważ pokochała ją cała moja rodzinka!

Sposób przyrządzania:
2-3 łyżeczki zalać wrzątkiem. Można dodać odrobinę mleka do smaku.


Kawę Marcepanową możecie kupić TUTAJ za jedyne 8,00 zł za 100 g. 

PS. A czy Wy macie swoją ulubioną kawę? Pijecie rozpuszczalne czy raczej prawdziwe? :)

11 komentarzy:

  1. Od firmy Skworcu zamawiałam herbaty, kawy przeglądnęłam pobieżnie, ale rzuciły mi się w oczy ciekawe smaki :) Kawę zdarza mi się wypić pewnie raz na miesiąc (jak nie rzadziej), ale mój tata bardzo lubi, więc może kiedyś mu zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej kawy, ale narobiłaś mi apetytu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dajesz 2-3 łyżeczki??? Ja zawsze piję z jednej, nawet w przypadku kaw smakowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w każdym przypadku 2 łyżeczki :) Akurat kawa jest dla mnie jak herbata :)))

      Usuń
  4. Hi to all, hoow is all, I think every one is getting more from this web site,
    and your views are pleasant designdd foor new viewers.



    Feel fre to surf to my wweb site :: blog labels

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przepadam za każdym rodzajem kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pokochałam tę kawę. Jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię marcepanu. :)
    Ale muszę się kiedyś zainteresować tą firmą i spróbować kilka herbat, bo mają ciekawy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa marcepanowa woooow! Dobrze, że za niedługo moje urodziny :D trafi na moją prezentową listę :)

    OdpowiedzUsuń