22 września 2013

Niedziela na kanapie: Kogel-mogel (1988)

Uwaga! Powróciłam do swojej serii Niedziela na kanapie. Do powrotu zainspirował mnie właśnie film, który dzisiaj dla Was krótko zrecenzuję. 

Kogel-mogel to polski film fabularny w reżyserii Romana Załuskiego. Główną bohaterką filmu jest Katarzyna Solska, która porzuca swojego narzeczonego i wyjeżdża do Warszawy, gdzie chce studiować pedagogikę. W stolicy, otrzymuje posadę niańki nieznośnego Piotrusia Wolańskiego, z którym o dziwo ma dobry kontakt. Tymczasem matka Piotrusia podejrzewa, że Kasia ma romans z jej mężem. Akcję podsyca fakt, że ojciec Piotrusia jest jednym z wykładowców Kasi. Ważnym wątkiem jest tu rozkwit uczucia między Katarzyną a przystojnym Pawłem. Jak skończy się ta zagmatwana historia? 




Bohaterowie:
Katarzyna Solska - Grażyna Błęcka-Kolska
Barbara Wolańska - Ewa Kasprzyk
Marian Wolański - Zdzisław Wardejn
Piotruś Wolański - Michał Koterski
Paweł Zawada - Dariusz Siatkowski

A tutaj dla porównania aktorzy w 1988 roku, a teraz. Bardzo się zmienili?

 



Ważnym elementem filmu jest muzyka i stale powtarzająca się piosenka, którą uwielbiam!


Oglądaliście Kogel-mogel? Za tydzień recenzja drugiej części filmu czyli Galimatias.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam, uwielbiam ten film :D i drugą część też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zmiana! Film oglądałam fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że oglądałam obie części setki razy! UWIELBIAM, a muzyka - miód na uszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu kocham ten film! Jest jednym z moich ulubionych w polskiej kinematografii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wielokrotnie oglądałam, wspaniały;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam X razy :) Genialne, czasy gdy polskie komedie były.. genialne :)http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię polskich filmów, ale KOGEL - MOGEL wyjątkowo oglądałam parę razy i szalenie mi się podobał. Jego kontynuacja także jest świetna.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwilbiam, ogladam za kazdym razem

    OdpowiedzUsuń