30 września 2013

Podsumowanie miesiąca WRZEŚNIA

Witam wszystkich serdecznie!
Nadszedł czas na podsumowanie mojego czytelnictwa we wrześniu. Sama jestem ciekawa jak mi to wszystko wyszło w tym miesiącu, także zaczynamy!

Oto lista książek, które przeczytałam we wrześniu (kolejność przypadkowa):


7. C.J. Daugherty, Wybrani - 440 stron
10. Balsam dla Duszy zakochanej - 274 strony

Czyli...
We wrześniu udało mi się przeczytać 10 książek ! Super wynik. 
Przeczytałam 2896 stron, co średnio daje 96,5 stron dziennie. Jestem z siebie dumna! :)

Najlepszą przeczytaną przeze mnie książką tego miesiąca zostaje:  "Dziedzictwo"C.J.Daugherty! Polecam! Przeczytajcie koniecznie!

Aktualnie kończę już czytać "Czas żniw". Także już na początku października pojawi się moja recenzja. 

Jutro zapraszam na małe podsumowanie mojego autorskiego wyzwania "Czytam książki wydane przed 1990 rokiem".  Do dzisiaj możecie jeszcze wrzucać swoje linki.

Serdecznie pozdrawiam i życzę pięknego, słonecznego ostatniego dnia września !

11 komentarzy: