01 października 2013

Trzeci miesiąc wyzwania za nami!

To już trzeci miesiąc wyzwania za nami. 
Czas pędzi nieubłaganie... 


Już dzisiaj możecie przesyłać mi swoje recenzje, które otworzą nasz kolejny miesiąc.
Przypominam o tym, żeby pod każdą recenzją pojawił się link bądź logo wyzwania, które odeśle czytelnika do mojego bloga. Dzięki temu możliwe jest, że zdobędziemy więcej osób zainteresowanych naszym wyzwaniem. Wiem, że wyzwanie jest trudne, bo większość z Was czyta same nowości, ale warto przeczytać chociaż jedną książkę "starszą", nawet dla porównania tamtejszej literatury ze współczesną. Bardzo Was do tego wyzwania zachęcam i proszę o upublicznianie tego wpisu, w ramach promocji.

Żeby zachęcić Was do czytania i przesyłania do mnie linków, od dzisiaj, ten kto przeczyta największą liczbę książek wydanych przed 1990 rokiem, otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę. Na pewno będzie to książka! Warto!

Oto podsumowanie września:

Evik:

Korcia:

Franca:

Ja, Katarzyna K:

W tym miesiącu, wyzwanie zaliczyły 4 osoby. Przeczytałyśmy 7 książek wydanych przed 1990 rokiem. Uwaga! Może być jeszcze lepiej :)

Zwyciężczynią tego miesiąca oczywiście jest Franca, którą bardzo proszę o wiadomość z adresem zamieszkania na adres: elementarz90@gmail.com

Jesień sprzyja czytaniu! Zabieramy się zatem do roboty!!
Serdecznie pozdrawiam!

Katarzyna K

12 komentarzy:

  1. Ja niestety takich nie mam, może się kiedyś dołączę, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! U mnie z wyzwaniami jest źle/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za gratulacje. Mam nadzieję, że następny miesiąc będzie dla mnie równie udany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, jak mi się uda to poszukam takiej literatury do poczytania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie co miesiąc obiecuję, że przeczytam coś pasującego do Twojego wyzwania i jakoś mi to nie wychodzi :(
    Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z wyzwania nawet jeśli frekwencja będzie niska. Może wtedy uda mi się osiągnąć mały sukces?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie zrezygnuję z wyzwania, ponieważ stanowi to motywację dla mnie samej, żeby przeczytać coś "starszego" :)

      Usuń
  6. Idę zobaczyć co mam na kupce z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gall Anonim ,,Kronika polska"
    http://strofki.blogspot.com/2013/10/o-poczatkach-panstwa-polskiego.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie i z wielką przyjemnością dołączam do wyzwania - baner umieściłam. Oto dwie pozycje.
    Knut Hamsun "Wiktoria"
    http://zaczytanazaglebianka.blog.pl/2013/10/20/wiktoria-knut-hamsun/
    Ingmar Bergman "Twarzą w twarz"
    http://zaczytanazaglebianka.blog.pl/2013/10/22/twarza-w-twarz-ingmar-bergman/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że dołączyłaś! Życzę powodzenia :)

      Usuń
  9. Przesyłam kolejny link za Twoją podpowiedzią. Stanisław Goszczurny "Morze nie odda ofiar"
    http://zaczytanazaglebianka.blog.pl/2013/10/06/morze-nie-odda-ofiar-stanislaw-goszczutny/
    Wielkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń