28 września 2013

Wrześniowy stosik książkowy (6)

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przedstawiam Wam swój wrześniowy stosik książkowy, czyli jakie książki wpadły w moje ręce. Jest ich naprawdę sporo a co cieszy mnie niezmiernie, że wydałam tylko 9,90 zł. Reszta to nagrody i egzemplarze recenzenckie. Kilka zdążyłam już zrecenzować. Teraz jestem w trakcie czytania dwóch książek naraz: Izabella Frączyk "Dziś jak kiedyś" i Samantha Shannon "Czas żniw". Obie te pozycje są świetne, więc czekajcie na recenzje.



1. Zbigniew Białas, Korzeniec, Wydawnictwo MG (egzemplarz recenzencki). 
2. Zbigniew Białas, Puder i pył, Wydawnictwo MG (egzemplarz recenzencki).
3. Samantha Shannon, Czas żniw, Wydawnictwo SQN (egzemplarz recenzencki).
4. Chris Salewicz, Bob Marley. Nieopowiedziana historia króla reggae, Wydawnictwo SQN (egzemplarz recenzencki).
5. Agnieszka Lingas-Łoniewska, Dirty World, Wydawnictwo Publish America Baltimore (nagroda w konkursie, od autorki).
6. Agnieszka Lingas-Łoniewska, Szósty, Wydawnictwo NaszeDebiuty.pl (nagroda w konkursie, od autorki).

1, 2, 3. Agnieszka Lingas-Łoniewska, Trylogia: Zakręty losu, Wydawnictwo Novae Res (nagroda w konkursie, od autorki). 

1. Jodi Picoult, Krucha jak lód, Wydawnictwo Prószyński i S-ka (zakup własny. Biedronka za 9,90 zł).
2. Diana Palmer, Zbuntowana, Wydawnictwo Mira (nagroda w konkursie).
3. Izabella Frączyk, Dziś jak kiedyś, Wydawnictwo Prószyński i S-ka (egzemplarz recenzencki od dlalejdis.pl).
4. Lisa Wingate, Jezioro szczęścia, Wydawnictwo Replika (egzemplarz recenzencki od dlalejdis.pl).
5. Susan Wiggs, Zanim nadejdzie ciemność, Wydawnictwo Mira&Harlequin (nagroda w konkursie).
6. William Poundstone, Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google?, Wydawnictwo SQN (egzemplarz recenzencki).
7. Susan Elizabeth Phillips, Panna młoda ucieka, Wydawnictwo Amber (egzemplarz recenzencki od dlalejdis.pl).

Co czytaliście z powyższych pozycji? Która z książek najbardziej Was zaintrygowała?
Piszcie w komentarzach!
Pozdrawiam i życzę udanego sobotniego wieczorku :)

12 komentarzy:

  1. Jestem w trakcie czytania ebooka - "Krucha jak lód", ale poza tym jestem szalenie ciekawa "Zakrętów losu" oraz "Czasu żniw"
    Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejj. Bob Marley! Jezuu. chcę ją ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, stosik robi wrażenie :) Ja się od jutra też w końcu biorę za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Szóstego i trylogię Zakrętów losu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kruchą jak lód" widziałam w Biedronce i... nie wzięłam. Żałuję, ale mam nadzieję, że jeszcze ją dopadnę :)
    Intryguje mnie bardzo "Czas żniw", ale poczekam na recenzję, zanim rozważę ewentualny zakup.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder i pył... wczoraj skończyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Krucha jak lód i Czas żniw chętnie bym ci ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę Ci wszystkich książek Agnieszki Lingas-Łoniewskiej! :) Ja mam za sobą jedynie "W szpilkach od Manolo" - świetna książka. Polecam Ci "Kruchą jak lód" oraz "Zanim nadejdzie ciemność".

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... Świetne książki. Osobiście najbardziej polecam ci Picoult. Książka jest niesamowita. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie polecam "Kruchą jak lód" i zazdroszczę reszty książek :D

    OdpowiedzUsuń