09 października 2013

Jade Bamboo od SKWORCU


O kwitnącej herbacie dowiedziałam się dzięki skworcu.com.pl.
To dzieło sztuki nie tylko dobrze wygląda, ale równie dobrze smakuje.

Herbata Jade Bamboo jest ręcznie zbierana i zwijana w charakterystyczny kształt stożka.

Po zaparzeniu listki stopniowo rozwijają się, aby ukazać swoje piękno ukryte w rozkwitłej przed nami rozetce. Zresztą sami zobaczcie:




Właściwości zielonej herbaty
- Każda filiżanka tego napoju zawiera wiele witamin (A, B, B2, C, E), minerałów i makroelementów (sód, potas, wapń, magnez, fluor, żelazo, mangan, cynk).
- Obniża poziom cholesterolu, który jest główną przyczyną zawałów sera i udarów mózgu. 
- Reguluje ciśnienie krwi, łagodnie stymuluje krążenie i zapobiega zwężeniu naczyń krwionośnych.
- Pita regularnie zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby nowotworowe od 10 do 15%.
- Wzmacnia zęby i kości.
- Reguluje procesy trawienne.
- Hamuje procesy starzenia.
- Chroni przed wirusami i grypą.
- Wspomaga leczenie cukrzycy, zapobiegając wzrostowi poziomu cukru we krwi.
- Ma działanie moczopędne, dzięki czemu pozwala szybciej pozbyć się toksyn z organizmu.
- Neutralizuje nikotynę.
- Kompresy z zielonej herbaty przykładane na zmęczone powieki przywracają oczom blask.

Taką herbatę, kupisz TUTAJ, za jedyne 3,45 zł.

POLECAM SERDECZNIE !!

4 komentarze:

  1. o ja jestem chętna, muszę tam zrobić zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo lubię jak mi coś w herbacie pływa ;) Gustuję więc albo w czystej chemii (dzięki Panie za saszetki!) albo w zaparzaczach :) Nie wiem jak to coś by na taki koszyczek zareagowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że nie przepadam za zieloną herbatą, ale nigdy zaś jej nie próbowałam, raz tylko napiłam się łyczka i jakoś mi nie podpasowała.

    OdpowiedzUsuń