17 listopada 2013

Konkurs muzyczno-literacki


Wraz z Wydawnictwem Borgis przygotowaliśmy dla moich czytelników konkurs muzyczno-literacki. Do wygrania są książki Piotra Kołodziejczaka: W kajdankach namiętności i Nie rób mi tego.


Konkurs dotyczy teledysku wokalistki Uliashy pt. Nie pozwól, do którego muzykę napisał Piotr Kołodziejczak. Zasady są banalnie proste, więc nie wzięcie udziału w konkursie byłoby grzechem!


Zasady:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga. Nieważne czy obserwujesz blog w Google +, czy przez Blogger. Możesz być nawet fanem mojego fanpage. Najważniejsze jest to, abyś podał/a login pod którym mnie obserwujesz!
2. Koniecznie podaj swój adres e-mail!
3. Odpowiedz na pytanie: Widok jakiego miasta ukazuje się ok. 1 min. 40 sek. w teledysku „Nie pozwól”? 
4. Podaj tytuł książki, którą chciałbyś/łabyś wybrać: "W kajdankach namiętności" czy może "Nie rób mi tego".
5. Odpowiedzi proszę przesyłać na adres: elementarz90@gmail.com o tytule: konkurs muzyczno-literacki. Tylko wiadomości zawierające pełne dane, czyli powyższe 5 punktów, będą brane pod uwagę!
6. Konkurs muzyczno-literacki trwa od 17 XI do 05 XII do godziny 24:00. Wyniki zostaną ogłoszone w Mikołajki, czyli 06 XII.
7. Organizatorem konkursu jest Wydawnictwo Borgis, z Panem Dominikiem na czele oraz blog Recenzja pisana emocjami.
8. Sponsorem konkursu jest:


SERDECZNIE ZAPRASZAM !!

6 komentarzy: