13 listopada 2013

RECENZJA PISANA EMOCJAMI - 1 ROCZNICA


13 listopada 2012 roku napisałam pierwszy post. Doskonale pamiętam, że była to recenzja powieści, którą musiałam przeczytać na zajęcia z Najnowszej prozy polskiej, a była to powieść Michała Witkowskiego, Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna-Szczakowej. Szczerze, nie spodziewałam się, że wytrwam rok w blogowaniu. Jestem z siebie niesamowicie dumna!

Przez ten rok osiągnęłam naprawdę bardzo wiele. Nawiązałam mnóstwo współprac recenzenckich z wydawnictwami, portalami i księgarniami. Z jakimi, możecie przeczytać w zakładce: Współpraca. Pamiętam jak jeszcze sama pisałam do wydawnictw z prośbą o współpracę. Wtedy nikt nie odpowiadał, a jeśli już doczekałam się odpowiedzi, to zwykle była to odpowiedź negatywna. Od pewnego czasu nie wysyłam żadnych e-maili, ale sama je dostaję z pytaniami o możliwość zrecenzowania danej książki. Naprawdę jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Z tego też miejsca pragnę podziękować wszystkim osobom, wydawnictwom, autorom powieści za okazane mi zaufanie i możliwość czytania i recenzowania dla Was książek. Bardzo sobie cenię współpracę z Wami i mam nadzieję, że Was nigdy nie zawiodę.

Wiem, że mój warsztat pisarski nadal trzeba dopracowywać. Mam jednak nadzieję, że widać już chociaż mały postęp w moich recenzjach. Bardzo się staram, żeby każda moja opina była rzetelna i szczera. To że dostaję jakieś egzemplarze do recenzji, w ogóle nie wpływa na fakt oceny jaką stawiam książce. Ci, którzy regularnie mnie odwiedzają, na pewno zauważają, że stawiam dosyć wysokie oceny książkom. Chcę to usprawiedliwić tym, że uwielbiam czytać, a każda przygoda z książką jest cudowna, a że rzadko kiedy nudzę się przy czytaniu stąd takie wysokie noty.

Natomiast jeśli chodzi o liczby... Do dnia dzisiejszego, napisałam już 193 posty, a w tym 113 recenzji książek. W tym roku przeczytałam 104 książki. Na moim blogu zostało opublikowanych 1100 komentarzy. Odwiedzono moją stronę 19 601 razy. Założyłam również fan page na facebooku, który liczy 122 osoby, przy czym facebookowa stronka istnieje od 30 czerwca 2013r. Liczba obserwatorów na bloggerze wynosi: 66, a na Google+ 96.

Kolejnym osiągnięciem jest założenie wyzwania czytelniczego o nazwie "Czytam książki wydane przed 1990 rokiem". Cieszę się, że wiele osób bierze w nim udział, choć zadanie do łatwych nie należy. Wciąż zapraszam osoby niezdecydowane! Po kliknięciu w nazwę wyzwania, przeniesiecie się do jego zasad.

Planuję przejść na własną domenę. Zamierzam zmienić całkowicie nazwę adresu bloga, ale mam nadzieję, że to nie przeszkodzi moim czytelnikom w odnalezieniu mnie. Wiem, że blogger ma opcję przekierowywania na nową stronę, dlatego też nie obawiam się tego. Mam nadzieję, że w końcu się na ten krok odważę. 

Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga, cieszę się, że czytacie i komentujecie. Mam nadzieję, że będziecie tutaj ze mną bardzo długo, bo ja nie zamierzam z niczego rezygnować. Bardzo wszystkim serdecznie dziękuję! Mam do Was jeszcze prośbę: proszę, piszcie w komentarzach, co chcielibyście jeszcze zmienić w moim blogu, co Wam w nim nie odpowiada, a co jest okej. Chciałabym żebyście mile spędzali czas na mojej stronce, dlatego też każdą uwagę wezmę sobie do serca. 

Poza tym, z tego miejsca, zapraszam Was na konkurs, który odbędzie się tutaj 25 listopada. Okazji do świętowania jest kilka: rocznica bloga, mam nadzieję, że do tej pory będzie już 20 000 wyświetleń bloga ;-) oraz "Katarzynki", czyli moje imieniny. Także zaglądajcie śmiało! Nagrody również będę ciekawe, ale na razie nic Wam jeszcze nie zdradzę!

Pozdrawiam,
Katarzyna K

18 komentarzy:

  1. Gratulacje! Wszystkiego najlepszego i dużo, dużo książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Moja druga rocznica na dniach. Osiągnęłaś bardzo dużo. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje!!! Życzę Ci, aby za rok Twoje wyniki były równie wysokie i zadowalające jak teraz, oraz przyjemnych chwil blogowania!
    Moje urodziny również są na dniach i szykuję niespodziankę, więc zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję, życzę dalszych sukcesów oraz przyjemności płynącej z blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje takie stażu :) Oby ta przygoda trwała jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów, przyjemnego blogowania i jak najwięcej książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku i pięknych wyników! To co, świętujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę dalszych dobrych książek do czytania!
    I niekończącego się do nich wolnego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu gratuluję wspaniałych osiągnięć i wytrwałości. Z niecierpliwością czekam też na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1000 lat i kolejnych owocnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat ! i wszystkiego najlepszego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny książkowy konkurs już na blogu, tym razem mamy dla Was najnowszą książkę Andrzeja Sapkowskiego. Zapraszam

    http://potravel.pl/2013/11/14/konkurs-wiedzmin-sapkowski-do-wziecia/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! I obyś wytrwała kolejny rok w blogowaniu :) Sporo się napracowałaś na sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Fantastyczne wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń