30 listopada 2013

Podsumowanie listopada 2013


Dzień dobry wszystkim!
Nadszedł czas podsumowania mojego czytelnictwa w listopadzie. Moja mała refleksja: Czas płynie okropnie szybko... Rok temu w tym miesiącu założyłam bloga. Nie sądziłam, że tak długo będę uzupełniać go o nowe notki. Ale do rzeczy... W tym miesiącu przeczytałam 16  książek. Poniżej lista przeczytanych przeze mnie książek w listopadzie (kolejność przypadkowa):

1. Jolanta Janczyk, Anemony
2. Anna Ficner-Ogonowska, Szczęście w cichą noc
3. Sylvia Day, Rozkosze nocy
4. Jonathan Holt, Carnivia: Bluźnierstwo
5. Beth Wiseman, Potrzebuję cię
6. Rachel Hauck, Suknia ślubna
7. Richard C.Morais, Podróż na sto stóp
8. Abigail Gibbs, Mroczna bohaterka
9. Lydia Cacho, Niewolnice władzy
10. Dariusz Pachocki, Broniewski w potrzasku uczuć
11. Magdalena Witkiewicz, Zamek z piasku
12. Rachel Hauck, Był sobie książę
13. Peter Higgins, Czerwony golem
14. Isabel Abedi, Lola gotuje
15. Tadeusz Biedzki, Zabawka Boga
16. Marta Handzlik, Buenos Aires

Liczba przeczytanych stron to: 4985. Średnia liczba dziennie przeczytanych stron wynosi: ~166
Przeczytałam 6 książek polskich autorów i 10 zagranicznych. W grudniu postaram się tak dobierać książki, aby więcej było tych polskiego autorstwa.

Chciałabym Wam przypomnieć o dwóch konkursach, które są przeze mnie organizowane na moim blogu:

1. Konkurs muzyczno-literacki !!! do 5 grudnia  TUTAJ

2. Konkurs rocznicowy !!! do 25 grudnia  TUTAJ

Bardzo zachęcam Was do udziału w konkursach, w których możecie zdobyć fantastyczne książki. W prosty sposób zachęcam Was do zrobienia sobie prezentu na święta! Sama ostatnio wygrałam w internetowych konkursach dwie książki. Także- WARTO spróbować!

Ponadto, bardzo wszystkich proszę o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań związanych z moim blogiem. Mam nadzieję, że dzięki temu będę mogła poprawić jakość swojej stronki. Oczywiście, ankieta jest anonimowa. Bardzo zależy mi na Waszych odpowiedziach!


Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam i do zobaczenia już w grudniu :)

Katarzyna K

14 komentarzy:

  1. Świetne wyniki. Cieszy mnie fakt, że zamierzasz czytać więcej polskiej literatury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D
    Ja się do wyniku nie umywam - przeczytałam 7 książek :<
    Czytaj jak najwięcej polskiej literatury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnego wyniku! Trzymam kciuki, żeby grudzień był dla Ciebie równie pomyślny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Ja przeczytałam 12 książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, skąd Ty bierzesz tyle czasu na czytanie? Gratuluję świetnego wyniku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mam mnóstwo wolnego czasu, także czytam ile tylko daję radę :)

      Usuń
  6. Wow, rewelacyjny wynik! Jestem pełna podziwu! Ja ostatnio przeczytałam 2 książki polskich autorów, co stanowi 2/3 w ogóle przeczytanych polskich autorów, poza lekturami szkolnymi (tych z dzieciństwa nie pamiętam) :) Ale chciałabym się poprawić!
    Ankieta uzupełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku! 16 książek to niestety wynik, którego nie uda mi się chyba nigdy osiągnąć...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze gratuluje ci wyników, a po drugie ciekawa ankieta, w której zagłosowałam. Mam nadzieje, że to ci jakoś pomorze, ale ogólnie uważam, ze twój blog jest jak dla mnie sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rewelacyjnych wyników! I życzę równie owocnego grudnia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki, można pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń