19 stycznia 2014

Niedziela na kanapie: Sparkle (2012)


 
Sparkle to amerykański film biograficzny z 2012 roku w reżyserii Salima Akil. Wyprodukowany został przez TriStar Pictures. Jest to remake filmu Sparkle z 1976 roku.

Akcja filmu toczy się w Stanach Zjednoczonych w latach 60. XX wieku. Sparkle (w tę rolę wcieliła się Jordin Sparks) marzy o karierze muzycznej. Jej matka Emma ( niepokonana: Whitney Houston) chce ustrzec ją przed brutalnością show-biznesu, ale dziewczyna nie rezygnuje z marzeń. Wspólnie z siostrami tworzy wokalne trio, które podbija rynek muzyczny. Przekonuje się o mrocznych stronach sukcesu.

Film jest naprawdę bardzo interesujący. Mnie najbardziej urzekły jazzowe piosenki. Raczej nie jest to mój typ muzyczny, ale dzięki temu filmowi poznałam kilka ciekawych utworów i to w całkiem świetnym wykonaniu. 







Poniżej soundtrack z filmu:

6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o nim, ale jak będę miała wolne to może obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie zobaczyć !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam i również polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o filmie, ale uwielbiam jazzowe piosenki dlatego koniecznie muszę obejrzeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie oglądałam, ale cenię jazz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenki, stroje... zapowiada się przyjemny seans;)

    OdpowiedzUsuń