12 lutego 2014

Romantyczne piosenki



Przedstawiam Wam TOP 5 piosenek romantycznych idealnych na miłosny wieczór. Oczywiście, wybór utworów jest subiektywny :)

1. Lenny Kravitz, Stillness of Heart

All that I want is
Stillness of heart
So I can start
To find my way
Out of the dark
And into your heart 

 

2. Human, Słońce moje

To było jak krótki sen, kochałem tak jeden raz
Wierzyłem w tę miłość tak i nagle rozpadł się świat
Bo kochać to jedno jest a drugie kochanym być
A cała miłość ma dla Ciebie jest.

Pamiętam dokładnie twarz, w jej oczach widziałem raj
Chodziliśmy pośród drzew, kochaliśmy cały świat
Co wart jest człowiek sam, jak krótka jego droga
Co warty człowiek jest, gdy nie ma w sercu Boga

To było jak krótki sen, kochałem tak tylko raz
Chodziliśmy pośród drzew, ja chciałem dać jej cały świat
A kiedy wybiorę się w tę drogę, ostatnią z dróg
Zabiorę ze sobą bzy, tak je kochałaś, więc dam, dam je ci, słońce moje 

 

 3. John Paul Young, Love is in the air

Love is in the air
In the whisper of the tree
Love is in the air
In the thunder of the sea
And I don't know if I'm just dreaming
Don't know if I feel safe
But it's something that I must believe in
And it's there when you call out my name


4. Beyonce - Drunk in love 

 We woke up in the kitchen saying
"How the hell did this shit happen?", oh baby
Drunk in love, we be all night
Last thing I remember is our
Beautiful bodies grinding off in that club
Drunk in love


5. Varius Manx, Dziękuję

Za ten dzień, co złączył w jedna dusze dwie
Za to, że co dzień na nowo rodzę się
Za Twój wzrok błękitny, jasny, czasem zły
Pragnę dziś dziękować Ci
Jestem już silniejsza, dzięki słowom Twym
wiem, że Ty wierzyłeś we mnie tak jak nikt
za to, ze przed każdym złem ochraniasz mnie
Tobie dziś dziękować chcę 



Mam nadzieję, że wybrane przeze mnie utwory, przypadną Wam do gustu. Podzielcie się swoimi ulubionymi romantycznymi piosenkami w komentarzach. 

http://skrytkaslow.blogspot.com/2014/02/zakochany-tydzien.html

4 komentarze:

  1. Nie są to moje ulubione piosenki o miłości, ale i tak miło było ich posłuchać. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne typy, ale miło było posłuchać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam jakichś specjalnie ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam sentyment do przepięknych, starych polskich piosenek o miłości - Seweryn Krajewski na przykład. Do tego uwielbiam francuskie piosenki o miłości, a jeszcze w wykonaniu Garou, albo Bruna mmmm, rozpływam się...

    OdpowiedzUsuń