30 marca 2014

Marcowe zdobycze, czyli... stosik (10)



Witajcie!
Kończy się marzec, więc czas na post z moimi książkowymi zdobyczami. Porównując stos lutowy z marcowym, od razu widać znaczną różnicę, ponieważ w tym miesiącu książek jest podwojona liczba. Znacznym sukcesem w tym miesiącu jest to, że nie wydałam ani złotówki na książki!! Byłam dzielna :)
Oto moje zdobycze, dajcie znać, co najbardziej Was zainteresowało!


Powyższe zdjęcie prezentuje książki zdobyte dzięki Sztukater.pl
Od góry:
1. Eric-Emmanuel Schmitt, Tajemnica Pani Ming
2. Marek Weiss, Cena ciała
3. Eric-Emmanuel Schmitt, Ewangelia według Piłata
4. Alice Peterson, Mężczyzna od poniedziałku do piątku
5. Natalia A. Bieniek, Uśpione marzenia
6. Martha Gellhorn, Podróże z nim i samotnie
7. Brian Tracy, Zarabiaj tyle, ile jesteś wart


Od wydawnictw, od góry:
1. Paulina Machnicka, Zagubiona
2. Simone van der Vlugt, Bezpiecznie jak w domu
3. Aleida March, Mój Che
4. Federico Moccia, Chwila szczęścia
5. Stephan Talty, Agent "Garbo"
6. Danny White, Jennifer, Liam i Josh
7. Joanna M. Chmielewska, Mąż zastępczy
8. Elżbieta Wichrowska, Na Pragę nie wrócę

***
Spodziewajcie się recenzji :) Na razie książek do czytania mam full wypas, ale i tak poluję na dwie książki, a mianowicie: Czas tęsknoty i Sto imion. Jeśli ktoś zauważy jakiś konkurs, gdzie można wygrać te książki, albo super promocję, to koniecznie dajcie znać. Będę Wam bardzo wdzięczna! 
Życzę miłej niedzieli!

17 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie Mój Che - nawet nie wiedziałam o tej pozycji, zazdroszczę Schmitta ;)
    życzę miłego czytania i dużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jennifer, Liam i Josh"- niby fajnie byłoby przeczytać. ale jakoś widzę w tej książce coś ,co ktoś pisze ze względu na szum wokoło Igrzysk :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masa czytania przed Tobą, powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile książek!! :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki, na które polujesz właśnie sobie zamówiłam. ;-) Ale z pewnością szybko na nie trafisz. Cudny stosik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas tęsknoty faktycznie cudny i warto się w niego zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ciekawe tytuły, o niektórych nawet nie słyszałam :) Super stos!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej, jej! Zazdroszczę wszystkich książek :D A najbardziej "Ewangelii według Piłata" :) Na "Czas tęsknoty" i "Sto imion" też poluję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie nowości z MG polecam, baardzo przyjemne lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Podróże z nim i samotnie". Mam nadzieję, że Ty również nie możesz doczekać się lektury tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście masz co czytać. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaale dużo książek. nic tylko czytać! Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie Mąż zastępczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, ale stosik ^^ Ja w tym miesiącu zakupiłam 5, kwiecień chyba będzie podobny :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam serdecznie do kwietniowego gatunku. Tym razem Kryminał. Szczegóły :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2014/04/gatunkowy-miesiecznik-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. "Uśpione marzenia" i "Chwilę szczęścia" bym Ci podkradła :))

    OdpowiedzUsuń