24 marca 2014

Rozwiązanie wiosennego konkursu + kolejne konkursy !!!



WYNIKI

Książka "Międzyczas" Joanny Izy Belzyt trafia do...

Gosi B

Serdecznie gratuluję!!

###
Zapraszam Was do kolejnego konkursu:
1) Tutaj możecie wygrać książkę od Wydawnictwa Feeria:

+
2) !!!szybki konkurs!!!!
Kto zgadnie jako pierwszy, co to za kwiaty na powyższym zdjęciu, otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę !!
Swoje odpowiedzi przesyłajcie na e-mail:

Na odpowiedzi czekam do godz. 21:00

EDIT
Nagrodę niespodziankę wygrywa Pani Dorota, która jako pierwsza zgłosiła poprawną odpowiedź.
Oczywiście, kwiaty na zdjęciu to FREZJE !

7 komentarzy:

  1. Gratulacje ! :)
    piękne kwiaty...hmmm...lecz jakie one są? Hmmm...myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, lecz nie wiem czy dobra odpowiedź :)

      Usuń
  2. Gratki zwyciężczyni :) Odpowiedź wysłałam, chociaż pewnie błędną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! Bardzo się cieszę!!! Coś w tym roku wreszcie się szczęście do mnie uśmiecha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, a co do kwiatów to za nic nie wiem jak się nazywają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zauważyłam wcześnie tego konkursu. Frezje to moje ulubione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń