13 kwietnia 2014

1,5 roku bloga

free glitter text and family website at FamilyLobby.com 


13 listopada 2012 roku napisałam pierwszą recenzję książki. Dzisiaj mija już półtora roku! Z tej okazji otrzymałam fantastyczny prezent od GAZETOMANII !!


 Ty również możesz zrobić taki prezent dla bliskiej Ci osoby.


Zaskocz kogoś bliskiego gazetą z artykułem + fotką o nim w Gazecie!
  W kilka minut (bez rejestracji) stwórz wydanie gazety o wybranej osobie.

Oprawiona gazeta to uśmiech i oryginalna pamiątka na lata.

Stwórz samodzielnie Oryginalny Super Prezent - baw się i uruchom wyobraźnię

Do wyboru 70 gotowych artykułów – na urodziny, śluby, rocznice, etc
 


Pamiętajcie, że wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki. Może warto zrobić mamie tak niecodzienny prezent jakim jest gazeta z jej zdjęciem i artykułem na jej temat? Kliknijcie TUTAJ śmiało i do dzieła!

***
Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, gdzie można wygrać książkę "419. Wielki przekręt".
Szczegóły TUTAJ!

9 komentarzy:

  1. Świetny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!0
    Nie wiedziałam, że się obchodzi połówki rocznic, ja dopiero na pierwsze urodziny bloga czekam ;)
    A ja dziś byłam na spotkaniu (niezupełnie) literackim z Arturo Mari i mam podpisane moje zdjęcie Papieżem i kilka albumów, w tym książkę "Do zobaczenia w raju".

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale pomysłowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Co do prezentu to świetny pomysł. Sama jakiś czas temu myślałam o czymś podobnym na urodziny dla bliskiej osoby. Jeszcze się zastanowię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezent sprawdzi się w przy każdej okazji. Twoja wersja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń