14 kwietnia 2014

Idziemy do kina! #5


W tym tygodniu, w kinach premierę ma tylko jeden film.

16.04.2014 r.

NIEBO ISTNIEJE... NAPRAWDĘ

Film "Niebo istnieje... naprawdę" zrealizowany został na podstawie światowego bestselleru. To prawdziwa historia Coltona Burpo (Connor Corum) - chłopca, który podczas operacji znalazł się na granicy życia i śmierci. Rodzice (Kelly Reilly i Greg Kinnear) nie spodziewali się, że w ciągu następnych kilku miesięcy usłyszą piękną i wyjątkową opowieść o podróży chłopca do nieba i z powrotem. Czteroletni Colton oznajmił rodzicom, że opuścił swoje ciało podczas zabiegu, opisując, co jego rodzice robili, gdy on leżał na stole operacyjnym. Mówił o wizycie w niebie i przekazywał historie ludzi, z którymi spotkał się w zaświatach, a których nigdy wcześniej nie widział. Wspominał nawet o zdarzeniach mających miejsce jeszcze przed jego narodzinami. Zaskoczył opisami i mało znanymi szczegółami o niebie, dokładnie pasującymi do tego, co podaje Biblia, a o których, jako dziecko nie mógł wiedzieć. Colton opowiadał z rozbrajającą dziecięcą niewinnością o spotkaniach z członkami rodziny, którzy już odeszli z tego świata.

Co sądzicie o tym filmie? Wybierzecie się do kina?

***
Przypominam o konkursie: TUTAJ !!


7 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym filmie całkiem niedawno, a na dodatek ostatnio lecą zwiastuny w telewizji. Myślę, że obejrzę ekranizację dopiero po przeczytaniu książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba coś słyszałam o tym, ale nie idę do kina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj zwiastun tego filmu przykuł moją uwagę. Do kina chadzam tylko na bajki (ze względu na dzieci :)), ale na dvd chętnie go obejrzę. Chyba, że wcześniej w moje ręce wpadnie książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam na tym filmie, ale to może być bardzo ciekawe.
    Zapraszam do siebie na świąteczne przygotowania, może akurat coś zainspiruje ;)
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/jajka-faszerowane-na-wielkanoc/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mnie intryguje w tym filmie i chetnie bym obejrzala, byc moze nie wyobiore sie do kina, ale na pewo obejrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koleżanka mi o nim mówiła, chcę iść!

    OdpowiedzUsuń