23 kwietnia 2014

RZYM


Cześć!
Dzisiaj w nocy wyruszam do Rzymu na cały tydzień! Jestem strasznie podekscytowana i już nie mogę się doczekać. Z tej racji, wpisy na blogu nie będą się pojawiały. Mam jednak nadzieję, że gdzieś podłączę się do WiFi. Dlatego koniecznie śledźcie mój Instagram


Zabieram ze sobą "Zabić arcyksięcia", którego otrzymałam od Wydawnictwa Znak (nowa współpraca recenzencka!!!) i tablet z mnóstwem wgranych książek. Cóż więcej napisać... życzcie mi miłej i szczęśliwej podróży :)

Serdeczne pozdrowienia i do zobaczenia w... maju!

PS. Pamiętajcie o moich ostatnich recenzjach:

1. S.C. Stephens, Bezmyślna

2. Paula Roc, Recepta na miłość

9 komentarzy:

  1. Wspaniale, życzę Ci miłego wypoczynku :) Też marzę o wycieczce do Rzymu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzym jest piękny. To miasto, w którym na każdym kroku czuć historię i taką "starą duszę" - uwielbiam je :) Udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ukłucie zazdrości! Marze o zwiedzaniu swiata, zycze ci udanej podózy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej wycieczki! Byłam ostatnio w Rzymie, chociaż zwiedzanym naprędce, ale to piękne miasto :)
    No i miłego czytania :) (Gratuluję współpracy!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze :) Cały tydzień w Rzymie! Szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzym! Cudowne miasto - życzę udanego tygodnia i masy wspaniałych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O komu dobrze! Udanej wyprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie. Ja byłam w Rzymie w roku 2000. Uczestniczyłam w Drodze Krzyżowej w Koloseum, w wielkanocnej Mszy połączonej z błogosławieństwem Urbi et Orbi. Mam zdjęcie z Papieżem, dotykałam go. A ostatnio byłam na spotkaniu z papieskim fotografem Arturo Mari i zdobyłam kilka autografów. Pisałam o tym na blogu.
    Owocnej wizyty życzę!!!
    I zdaj relacje :D

    OdpowiedzUsuń