03 maja 2014

Kwietniowy stosik (11)




Nadszedł czas, aby pokazać Wam jakie książki dotarły do mnie w kwietniu. Jest to już mój 11 stosik książkowy w historii mojego bloga! 

Na powyższym zdjęciu są wszystkie książki z kwietnia. Jest ich aż 15, z czego tylko 3 kupiłam sama w biedronkowej wyprzedaży.


Od góry:
1. Lewis Winter musi umrzeć, od Wydawnictwo Akurat [RECENZJA]
2. Szczęście za progiem, od dlaLejdis.pl
3. Grace. Księżna Monako, od Wydawnictwo Muza SA
4. Bezmyślna, od Wydawnictwo Akurat [RECENZJA]
5. Zabić arcyksięcia, od Wydawnictwo Znak litera nova [RECENZJA]
6. Olvido znaczy zapomnienie, od Wydawnictwo Muza SA

























Od góry:
1. Smak kamienicy, od Wydawnictwo Novae Res
2. W niewoli seksu, od Wydawnictwo Novae Res
3. Przebudzenie, od Wydawnictwo Novae Res
4. Córa Lechistanu, od Wydawnictwo Novae Res
5. Zagadka śmierci Strufiego, od autora
6. Zacznijmy od nowa, od dlaLejdis.pl
7. Kwiaty na poddaszu, zakup własny
8. Płatki na wietrze, zakup własny
9. Do piekła na wysokich obcasach, zakup własny

###
Co z powyższego stosika zaciekawiło Was najbardziej? Może coś już przeczytaliście? Prześlijcie swoje linki, bardzo chętnie przeczytam Wasze recenzje!

###

Bardzo krótkie podsumowanie mojego czytelnictwa w kwietniu:
Przeczytałam: 11 książek!

28 komentarzy:

  1. Jest wyprzedaż w Biedronce i to jeszcze na "Kwiaty..."! :D
    Muszę tam pójść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale wyprzedaż książek w Biedronce była chyba z początkiem kwietnia. Teraz już nic tam nie ma...

      Usuń
  2. Czytałam "Lewis Winter musi umrzeć" i "Bezmyślną", a "Olvido. Znaczy zapomnienie" będę czytać jak tylko skończę obecną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z powyższych, ale w planach mam książki Virginii C. Andrews. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Kwiaty na poddaszu" i "Płatki na wietrze", bardzo mi się podobały te książki, jak i cała saga o Dallangangerach. Reszta tytułów jest mi nieznana, ale bardzo czekam na opinię o "Olvido znaczy zapomnienie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia "Olvido" pojawi się już niedługo :)

      Usuń
  5. Kocham stosiki, a wtym zakochałem się po uszy ;)
    Same dobre książki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos :))) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik pokaźny. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Kwiaty na poddaszu' kupiłam ostatnio za dobrą cene w biedronce i wlasnie pojawi sie za niedlugo recenzja tej ksiakzi na moim blogu, chetnie porownam nasze opinie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę miłek lektury. Jestem ciekawa Twojej opinii książki Piotra Czubowicza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć :) A "Bezmyślną" miałam kupić, ale jednak po kilku recenzjach i opiniach na LC postawiłam na Katarzynę Michalak..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam Kwiatów na poddaszu w Biedronce, a szkoda, ale wymieniłam się właśnie za tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik uroczo się prezentuje. ;)

    Kiedy będą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki konkursu już dzisiaj, w godzinach wieczornych :)

      Usuń
  13. Wspaniały stos i na dodatek wiele pozycji identycznych jak u mnie :D spojrzałam na zdjęcie i pomyślałam "oo mój stos" ;D również 3 z Biedronki trafiły do mnie ;D miłego czytania :) ja właśnie wczoraj skończyłam "Grace. Księżna Monako" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zabić arcyksięcia" czeka na półce, "Smak kamienicy" przeczytałam dość niedawno (moja opinia na moim blogu), "W niewoli seksu" obecnie czytam...

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawi mnie finał książek Abbi Gliness. dwójka była lepsza od jedynki, daj znać czy trójka podtrzymuje ten stan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie III strasznie mnie nudzi i nie mogę się wkręcić. Mam nadzieję, że to się zmieni...

      Usuń
  16. Jaki stos! Marzą mi się takie współprace :) Takie cuda w biedronce i ja tego nie zauważyłam? Chyba się rozpłaczę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. "Zabić arcyksięcia" już sobie czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe książki. Mam nadzieję, że mile spędzisz czas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorąco polecam "Kwiaty na poddaszu". Genialna powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Zabić arcyksięcia".

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ ja Ci zazdroszczę " Zacznijmy od nowa"!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nic nie czytałam :( Moja babcia bardzo poleca ,,Kwiaty na poddaszu" i ,,Płatki na wietrze". Tak jej się podobały, że aż zupę przypaliła, bo się zaczytała :D

    OdpowiedzUsuń