30 lipca 2014

Gadżet mola książkowego







Ten post tworzę "na szybko", ponieważ bardzo chciałabym się Wam pochwalić moimi zdobyczami. Odebrałam dzisiaj przesyłkę z pięknymi kubkami, o których marzyłam już dłuższy czas. Na pewno większość z Was kojarzy markę dotdesign. W końcu zdecydowałam się na zakup dwóch kubeczków z Muminkowej serii. Najchętniej przygarnęłabym o kilka więcej, ale powstrzymałam się przed szałem zakupów.



Powyższy wzór kubka niesamowicie mnie śmieszy, a że Małą Mi kocham całym sercem, musiałam kubek wrzucić do koszyka na zakupy. Jestem przekonana, że poranna kawa w takim kubku na pewno będzie smakowała o niebo lepiej. Ba! A ile przyjemności sprawi mi przy czytaniu książki <marzyciel>


Wzór kubka z Muminkiem wybrałam na prezent. Uznałam, że cudowny i pełen optymizmu tekst znajdujący się na kubku, codziennie będzie sprawiał uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.

Powyższe kubki kupicie TUTAJ.

Jak podobają się Wam powyższe kubki? Czy macie swoje ulubione?

14 komentarzy:

  1. Ten z Małą Mi jest uroczy :). Przez krótki moment życia jej głos budził do szkoły :). No i chyba jako jedno z nielicznych dzieci nie bałam się Buki, Włóczykij przerażał bardziej niż ona :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem miłośniczką wszelakich kubków, na razie moje ulubione to z sowami. Za 2 tygodnie przeprowadzam się już na swoje i obiecałam sobie, że będę zbierać różnorodne kubki, więc chętnie zaopatrzyłabym się w takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kubki, zaopatrzyłabym się w takie, ale niekoniecznie z Muminkami, bo za nimi nie przepadałam :)
    ps. właśnie dostałam paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kubki, chociaż fanką Muminków nigdy nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie boskie kubki! Kawa w takich cudeńkach będzie jeszcze smaczniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie, ja bardzo lubię z kotami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są fajne, ale jakbym już miała wybierać to nieco z innym wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę markę! Sama mam trzy kubki - prześwietne! Super wykonanie, piję z nich już kilka miesięcy i nadal jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam gadżety książkowe, a o tych kubkach marzę już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiałabym kupić dla całej rodziny. Wszyscy uwielbiamy "Muminki", dlatego najchętniej wzięłabym wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne kubki! Szkoda, że ja mam w domu chyba zapas z 50 kubków, więc już nic nie mogę kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię Muminków ;)

    Widziałam takie plasterki na rany i mimo, że nie lubię Muminków - miałam ochotę je kupić :D

    OdpowiedzUsuń